/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Bumser og æblesyre
Fra : Munkenmads
Vist : 707 gange
25 point
Dato : 05-01-07 22:15

Hej
Jeg har hørt noget om at æblesyrekapsler kan kurrere uren hud. Er det rigtigt og hvor kan man i så fald få det henne?

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 05-01-07 22:45

Jeg må indrømme, at jeg ikke har hørt det før. Og tror heller ikke på, at det kan kurere uren hud. Men du kan prøve at gå herind: http://www.orientalcare.dk/urenhud1.asp

Måske kan du finde nogle oplysninger der..

God weekend

Kommentar
Fra : Scorpenge

Dato : 06-01-07 00:12

Hej. Hvis du lider af bumser og/eller bylder, så gå på apoteket og køb en dåse Madsens salve, det hjælper omgående.
Hilsen Hanne

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 06-01-07 02:10

Ja eller snak med en rigtig læge, frem for alt mulig tryllecreme - fra helsebutikken - som ikke skal overholde nogen form for lovgivning

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-01-07 05:38

Jeg mener, at huske den altvidende højtærede arne.jakobsen har angivet et godt råd mod bumser. Måske du skulle prøve en PM til ham om dit problem. Det var vist lidt hårdhændet rådet men det virkede 100 %. Men ta en snak med arnedrengen om det.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 06-01-07 12:51

Det du tænker på er nok æbleeddike kapsler, som kan fås hos Matas eller i helsekostforretninger.
Ved ikke om de virker mod bumser, men de er vist ikke så dyre, så det kunne da være værd at prøve
Du kan læse om virkningen i linket her:
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=1786/sprog=1/grp=6/menu=3/