/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail me
Fra : dior
Vist : 1139 gange
20 point
Dato : 05-01-07 19:00

Hej.
Er der én herinde der kan forklare hvordan jeg opretter mig som ny bruger på www.mailme.dk
??
Jeg har været inde på siden,og kan ikke finde noget om "Ny bruger".
På forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 19:03

hvis det er til webmailen så her: http://webmail2.mailme.dk/src/login.php

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 19:06
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-01-07 19:08

Vil du ikke ha' en gratis gmail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-07 19:12

miritdk... de sider har jeg også for sjov været inde på, men må give dior ret, det er da ikke lige til at se, hvor man kan blive oprettet.... har du prøvet??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 19:14

personligt ville jeg ikke have en disse at gøre med dem

flot tilbud e.c

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-01-07 19:16

Det er da fjollet at købe noget man kan få gratis.

Citat
Plads: Der er afsat 10 Mb plads til hver brugers post. Overskrides dette maximum vil posten automatisk blive afvist af vores system, og sendt retur til afsenderen. Det er brugerens egen opgave at holde øje med forbruget af postplads. For vores betalende abonnenter er der afsat 20 Mb postkasse plads.

Den får du hurtigt fyldt op

Hos google = gmail = 2800 MB - ja du læste rigtigt

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 19:24

Tak for svarene...Øv..Troede da den var gratis..Så kan det være lige meget..De få point giver jeg om lidt.Sidder lige og spiser grønlangkål med hamburryg.Det skal nydes

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-01-07 19:24

Citat
Det er da fjollet at købe noget man kan få gratis.

Citat
Plads: Der er afsat 10 Mb plads til hver brugers post. Overskrides dette maximum vil posten automatisk blive afvist af vores system, og sendt retur til afsenderen. Det er brugerens egen opgave at holde øje med forbruget af postplads. For vores betalende abonnenter er der afsat 20 Mb postkasse plads.

Den får du hurtigt fyldt op

Hos google = gmail = 2800 MB - ja du læste rigtigt

ja, og ved EniroSol får man 300 MB plads og ved Hotmail 1000 MB...så hvorfor betale for noget man kan få bedre og gratis andre steder

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 19:27

G-mail har jeg,og véd det er gratis

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 05-01-07 19:35

Den mailme er gratis men kun med sølle 10 Mb

Og gmail kan køres fra alle comp i hele verden. (har prøvet)
Outlook / Express kan håndtere gmail selv om det er en Webmail.

Når du har hentet en gmail hos

Så kan den bruges fra Outlook /Express sådan:

Citat
Først gøres gmail klar til at være en pop3 mail
Start gmail
Indstillinger(øverst oppe)
Fanen videresend og pop
Jeg har valgt "aktiver pop" for alle mails,
og du kan vælge at behold gmails i indbakken eller at arkivere dem
Gem ændringer
Nu bør den være klar

Start Outlook eller Outlook Express

Citat
Funktioner>konti>tilføj>post>skriv dit navn>næste>skriv din nye email-adresse>
næste>
serveren til indgående post er en >pop3<
server til indgående post (pop3 ell imap): [ pop.gmail.com ]
server til udgående post (smtp): [smtp.gmail.com]
næste>
kontonavn:[din nye emailadresse]
adgangskode [den kode du har skiftet til] (kan sættes på senere hvis du vil ha' den privat)
næste>
her vil den oprette forbindelse til nettet men jeg kører over lokalnet,
og kan ikke råde dig her.
næste>
Udfør. Men du er ikke færdig endnu>
under funktioner>konti>er din nye mail>egenskaber>
forbindelse........her kan du rette måden du får adgang til nettet
Avanceret:
udgående post.... [465]
[X] denne server.........
indgående post... [995]
[X] denne server.........

Servere:
der vil stå det hele men der mangler:
[X] min server kræver godkendelse

tryk anvend
OK

Tillykke med din gmail

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-01-07 19:39

Ok så kan du gøre som jeg også gør men en af mine mail.
Opret en mailme og videresend den til din gmail, og så er der plads nok.

Mailme kan køres fra gmail som om det er mailme. (det kræver at mailme kan videresendes

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 19:46

Tak for svaret e.c.
Det var ikke nemt at vælge hvem der skulle have alle de pointSå jeg trak simpelthen lod..Og valget faldt denne gang på dig..
G-mail kender jeg dog godt,og bruger det også.
Har fundet ud af at jeg bestemt ikke vil prøve "mailme"..
Hvorfor betale for noget der er gratis andre steder?Og så endda med mere plads..

Tak til jer alle.
Vender snart tilbage med et nyt og anderledes spørgsmål..Dog ikke i aftenOg det bliver vist ikke et nemt spørgsmål..Jeg har jo mange forskellige..
Hav en god weekend allesammen.Og tak for hjælpen.
"Vi ses igen lige pludselig".
Hey fra dior og misserne