/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Online mailtjenester
Fra : moltov
Vist : 566 gange
20 point
Dato : 05-01-07 10:18

Hej Alle

jeg er ved at lave en mindre undersøgelse for et beboerblad, om hvilke emailtjenester der findes. I den forbindelse vil jeg meget gerne høre jer følgende spørgsmål:

Hvilken gratis emailtjeneste benytter i?

Og hvad er den værste emailtjeneste i har brugt?

Det jeg mener med emailtjeneste er eks. Hotmail eller lign.

Der er ikke så mange point på spil, da man jo ikke kan dele. Istedet er der 20 til den hurtigste.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:27
Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:28

En god én mere:
www.gmail.com

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-01-07 10:35

Der er jo også
sol.dk
jubii.dk

Bruger selv hotmail & gmail

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:39
Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:40

Rettelse:
www.walla.com

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:41
Kommentar
Fra : moltov

Dato : 05-01-07 10:43

Hej Dior

Du har da travlt, hvis du skal læse alle de mails, hvis du har så mange? Jeg spørger nemlig:

Hvilken gratis emailtjeneste benytter i?

Og hvad er den værste emailtjeneste i har brugt?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-01-07 10:47

Hej Dior

Du har da travlt, hvis du skal læse alle de mails, hvis du har så mange? Jeg spørger nemlig:

Hvilken gratis emailtjeneste benytter i?

Og hvad er den værste emailtjeneste i har brugt?

Ej,bruger ikke dem alle.Det har jeg ikke tid til.Men dem jeg har nævnt,er nogle af dem jeg kender,og syntes godt om

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 05-01-07 11:11

Jeg bruger>
Yahoo>3 stk,til forskællige formål,handle på nettet(det gør jeg meget)Forum's/nyheds mail's/sider jeg ikke er sikker på at jeg kan stole på>(den eneste der kommer spam i)
G-mail arbejde og venner.
Mine ISP's(mærmeste familie)

Hotmail(bruger jeg sjælden)mest for at have,MS password,
til MS forum's/hentning af beta software og messenger.

Hotmail syntes jeg er den dårligste,loade time/layout/
stramme regler og så har jeg en føelse af at microblød bestemmer for meget,man må ikke tænke selv.

Alle samlet i mit mail program(Pop Peeper-Hente/skrive-alle)

Manse9933

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 11:31

ALLE emailtjenester er lige gode - alt efter hvad man skal bruge dem til.....

Sålænge det er pop3 er det stadig blot at "trykke" een gang så bliver posten hentet fra dem ALLE

Bruger selv....

gmail
hotmail
get2net
tdc
mailme

alle fungerer upåklageligt......

De fejl der opstår kommer IKKE fra mailudbyderne men fra afsenderne ( kandu f.eks. )

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 05-01-07 11:33

Tak til svarene til alle. Manse får de point, da han jo rent faktisk var den første som SVAREDE på det jeg spugte om

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-01-07 17:14

gmail fra Google og altid gmail.

Kommentar
Fra : Wocam