/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Tv problemer
Fra : 10.Totti
Vist : 668 gange
110 point
Dato : 04-01-07 20:35

Har lige købt et 32 " Hd lcd tv til mit værelse.. Men billede på kanalerne er virkelig dårlig..Men dvd film der er det rigtig pænt...Er det noget med jeg skal ha en antenneforstærker?? Det er kabel tv vi har

har også et andet problem...har en hd avi fil...Men når jeg brænder den og vil se den på dvd'en så skriver den bare video resolution not suportet...og det forstår jeg ikk når det er en hd dvd afspiller...
Man kan gå ind i setup og slå HD til og fra..men den springer bar over den linje når jeg prøver og vælge det i menuen

det er denne her

HDMI DVD Afspiller med kortlæser og USB - BT-DVDTT2056
Elegant design i sort/sølv med klap som gemmer alle knapperne.
Stationær DVD afspiller til hjemmet i ultraslim
Kan afspille DVD/SVCD/VCD/DVD-R/DVD+R/CD-R/ divX/Mpeg4 samt JPEG
Kortlæser til indlæsning og fremvisning af indehold af Memorykort
USB tilslutning
Dansk OSD menu samt mange andre sprog
5.1 AC3 audio
Scart udgang
Mirror front design
Slimline CD tray
Understøtter NTSC/PAL
Regionsfri (kan afspille alle regioner samt alle RCE kodefilm)
Understøtter samtlige DivX/Xvid codecs såvel fra Disc som fra USB port
Kan firmware opdateres
HDMI tilslutning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 20:43

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 69
- Besvarede 37
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 106
Kommentarer
- Ikke godkendte 191
- Godkendte 1
- Slettede 0

Ialt 192
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 1
- Slettede 0

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 00:12

Miritdk dog

En HDavi er IKKE længere RIGTIG HD - den er komprimeret.......

Den får du aldrig mere i HD kvalitet.....

Konverter den til DVD

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 00:18

fej for egen dør refi

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 06-01-07 02:23

hmm.. Jeg havde samme problem en gang.. vi havde lige købt et tv til køkkenet, og så var der noget med, at grundet vi har 5 tv udover det, så tog de andre for meget "signal" til at det kunne køre optimalt.

Du kunne prøve at snakke med forretningen..

PS: Jeg er ked af, at jeg ikke lige kan huske, hvad det hedder, som vi fik lavet..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 08:56

Hvis du lukker de ubesvarede spørgsmål kunne det være nogle havde et svar.
En ligegyldig holdning til hjælp gavner dig ikke.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-07 10:12

Det er ligesom at fladskærms TV skal have et lidt bedre signal, end tidligere TV'er.
Det er der mange der erfaret, bla andet en teknikker fra vores fællesantenne servicefirma, som jeg snakkede med i denne uge. Han måtte en tur ud i servicevognen og låne en forstærker, da han byttede sit gamle fjernsyn ud med et fladskærms, inden han fik et godt billed.

Køb en rigtig god forstærker (de billige ude fra "Harald SKROT", vil jeg ikke anbefale)
Jeg har købt en til Kr. 800,00 som bare virker, vi har 1 LCD TV, 2 alm fjernsyn, samt 2 PC'er m tv kort koblet på uden problemer.
Havde prøvet med en billig forstærker, men resultatet var langt fra overbevisene.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 07-01-07 15:07

Tak for svaret viskinge.