/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Reservedel til Compaq e500
Fra : e.c
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 04-01-07 15:23

Jeg har to Compaq e500 men den ene mangler en holder til harddisken.
Det er et lille overgangsstik, som jeg ikke kan finde nogen steder.
Hver type Compaq har vist sin egen harddiskholder.
Så hvis nogen kender et sted hvor den lille holder kan købes/tigges.
Det er meningen at jeg vil lave noget bluetooth forsøg mellem dem.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-07 17:55

Eyvind....har du søgt eller skrevet her ?

http://www.1001annonces.org/listmess.php?name=dk.marked.privat.edb.intern

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-01-07 18:42

Den havde jeg ikke set før, men desværre var der kun lidt "armada" og slet ikke noget e500.............men ellers tak.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 12-01-07 16:13

Tak for svaret jakjoe. Der kommer vist ikke flere idéer, så jeg lukker spørgsmålet.

Ps. jeg får ikke flere mails fra dette spørgsmål, nu hvor det er lukket.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-07 20:02

Jag siger mange tak.

mvh
jakjoe