/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Godt sted at købe PC ?
Fra : Jens_Jensen
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 08-01-03 00:32

Godt sted at købe PC i København eller Nordsjælland ? (skriv web-adresse)

Det skal være en rigtig computerforretning.
Der er tale om en stor PC .

Konfigurationen skal ca. svare til nedenstående set på http://www.hardnsoft.com/ :

Cult Millennia P425
Intel P4 2.533MHz, 512 MB DDR, 2x 80GB, DVD+RW, GeForce4 TI4600
Kun kr.
Nu med Intel Pentium 4 processor med 512kb cache, 40x/12x/48x CD-RW brænder og Logitech Cordless Desktop Optical i sort design.
Vi har ligeledes forstærket maskinen på grafikfronten, hvor vi har udstyret maskinen med det nyeste inden for 3D Grafikkort, nemlig GeForce4 TI4600 med hele 128 MB DDR RAM.
Cult Millennia P4 leveres nu også med BlueTooth til trådløs kommunikation med f.eks. Mobiltelefoner, PDA´er mv. Som kronen på værket er maskinen udstyret med Creative Labs lydkort med indbygget Dolby Digtal Dekoder og et sæt Inspire 5300 Surround højttalere.

+ TV-tuner

Tak for svar

Hilsen

Jens Jensen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-03 01:43
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 08-01-03 02:13

Meget god service + de har foretting i bla. birkerød - http://www.zitech.dk/ (er dog en smule dyrere en gennemsnitet)

Genial skrædersynings koncept for PCsystemer og forholdsvis god service - http://www.multimediaworld.dk

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-01-03 09:43

edbpriser.dk er svaret ;D

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-03 15:52

> Det skal være en rigtig computerforretning.
> Der er tale om en stor PC .
> http://www.hardnsoft.com/
> Cult Millennia P425
> Intel P4 2.533MHz, 512 MB DDR, 2x 80GB, DVD+RW, GeForce4 TI4600
> Kun kr.
> 16.695,00
> Nu med Intel Pentium 4 processor med 512kb cache, 40x/12x/48x CD-RW
> brænder og Logitech Cordless Desktop Optical i sort design.
> Vi har ligeledes forstærket maskinen på grafikfronten, hvor vi har
> udstyret maskinen med det nyeste inden for 3D Grafikkort, nemlig
> GeForce4 TI4600 med hele 128 MB DDR RAM.
> Cult Millennia P4 leveres nu også med BlueTooth til trådløs
> kommunikation med f.eks. Mobiltelefoner, PDA´er mv. Som kronen på værket
> er maskinen udstyret med Creative Labs lydkort med indbygget Dolby
> Digtal Dekoder og et sæt Inspire 5300 Surround højttalere.

Hej Jens,

Mit råd er, at du ikke skal købe ovenstående, dels er det for dyrt og
ligeledes er flere komponenter af tvilvsom kvalitet(i forhold til prisen).
Jeg vil foreslå du køber PC-delene over nettet, hvorved du selv bestemmer
hvad den skal bestå af. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og du kan få en
kvalitets PC med samme specs. (endog med hurtigere RAM PC2700) opbygget med
ASUS (som er kendt for deres kvalitet/stabilitet/ydelse) bundkort og
skærmkort til max. 13500kr. Jeg hjælper gerne til med indkøb og og bygning
af PC'en for et passende beløb og så har du stadigvæk sparet ihvertfald 2500
kr.

Og til sidst, ja, jeg ved godt du spurgte efter en rigtig
computerforretning, det er bare ikke noget kvalitetsstempel og når du vil
ofre så meget, så skal prisen vel også matche kvaliteten.

Mvh.
Søren

Kommentar
Fra : felken

Dato : 10-01-03 19:38

EDBPRISER.DK det ruler

Kommentar
Fra : felken

Dato : 10-01-03 19:38

EDBPRISER.DK det ruler

Kommentar
Fra : felken

Dato : 10-01-03 19:38

EDBPRISER.DK det ruler

Kommentar
Fra : felken

Dato : 10-01-03 19:38

EDBPRISER.DK det ruler

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 12-01-03 07:39

Jeg tror ikke Felken forstod det med "forretning"

Var det noget du kunne bruge ?
Ellers må du sige til.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : toploader33

Dato : 03-08-03 17:29
Kommentar
Fra : mobak

Dato : 28-09-03 08:10

Jeg kan bestemt anbefale Føniks Computer. De har både online handel og en butik på Falkoner allé 47. På deres hjemmeside (www.foeniks-computer.dk) kan du både se samlede systemer i alle prisklasser og du kan få dem til at samle lige den pc du vil have

Kommentar
Fra : Judge_GeForce_DK

Dato : 03-01-04 19:49

Multimedia-experten i højbjerg ved Århus

super forretning

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 23-05-04 12:23

Føniks på Frederiksberg er et rigtig godt bud.

Et endnu bedre bud (jeg bruger begge steder) er Datatel Partner i Folehaven, Kbh V.
Du kan både kigge på www.datatel.dk og i deres fysiske butik. De samler computeren efter dine anvisninger (tror det koster kr 250 (+ 250 for installation af styresystem)).
Deres priser ligger ofte under edbpriser.dk (med de varer jeg checker).

Kommentar
Fra : joatim

Dato : 09-06-04 15:47

www.shg.dk super butik... så vælg saml selv: for det første får du mere for pengene og for det andet kan du lave en computer som passer til dig og dine krav...

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-08-04 11:40

http://www.t-data.dk/shop/default.asp

Dette er det sted hvor jeg køber mine maskiner, og meget af det svarer til den slags maskine du vil ha!! Og man kan så videre vælge at opgradere maskinen til dine behov
Stedet er uden problemer og dejlig hurtige i at få sendt afsted

MVH
Per

Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-10-04 01:52

I Århus PC Lager, de har både Internetbutik og en fysisk butik tæt ved Storcenter Nord i Århus

http://www.pclager.dk/

Har seæv købt flere pc'er der og servicen helt i top, både pr netshop og i butik

thumbs up!!!

MVH kschytz

Kommentar
Fra : baller

Dato : 29-12-04 23:18
Kommentar
Fra : aasiaat

Dato : 26-01-05 18:32

En anden mulighed er at besøge www.metro.dk Her er det kun momsregistrede personer som må handle. Sådan en kender de fleste vist! Her har de jævnligt gode tilbud som overgår det man normalt ser.

Kommentar
Fra : ks71

Dato : 19-02-05 18:45

EDBpriser.dk der kan du jo oså sammenligne priser med forskellige forretninger

Kommentar
Fra : masterhound

Dato : 19-03-05 16:52

ta og tjek edbpriser.dk

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 04-07-05 09:02

Jeg har lige købt nyt og har været i 50 forskellige butikker og sites.
Jeg kan klart anbefale denne forretning.
www.computerbutik.dk

Halloodk

Kommentar
Fra : Casperlk

Dato : 13-08-05 17:59

Jeg bruger selv meget www.computerbutik.dk men jeg ved ikke om de har dine ønsker
Hilsen Casper

Kommentar
Fra : netrpg

Dato : 06-12-05 07:15

kan anbefale www.primetech.dk har butik i glostrup og hørsholm.

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 06-12-05 07:30

De sidste links der er opgivet, er langt, langt dyrere end gennemsnittet.

Kig på www.edbpriser.dk , og find en forhandler, der har en butik nær dig.

/JSC