/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Larm fra blæser på Acer
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 1012 gange
100 point
Dato : 25-12-06 21:01

Jeg har en Acer laptop travelmate 2200, hvorpå blæseren kører konstant og larmer som ind i helvede. Jeg har ikke rørt bios'en eller gjort andet "ulovligt" (he he), er der nogen som ved hvor helvede hunden ligger begravet??? Jeg er ved at blive fuldstændig komplet sindsyg!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 21:08

Blæser der larmer kan være enten slidte lejer eller uballance (skidt på en eller flere vinger).

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-12-06 21:09

Tryk på Ctrl, Alt, Del samtidigt, klik på Jobliste, Processer, og klik på kolonnen CPU, indtil den sorteres med dem, der kører - øverst, så kan du se, hvilke prcesser, der "sluger.

Slå den ihjel, så holder blæseren op med at køre efter lidt tid.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-12-06 21:11

Ha!

Min bror har lige skiftet den ene blæser ud på sin!

Det lyder som om at HD kører hele tiden, han lukkede sin op i bunden, fandt et nummer på blæseren der larmede, googlede nummeret, og fandt et billigt sted hvor han fik den som reservedel...