/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hva for en printer 600-800 kr?
Fra : dayworker24
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 16-12-06 01:50

Hej jeg skal have en printer, men hvad for en???

jeg har fundet nogle jeg synes passer til mig.

Det her var første prioritet, men de ved ikke hvornår de har den hjemme
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206361 =lexmark X3470

Det her var min anden prioritet
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=239520 =Lexmark X5470

Har i nogle gode ideer til en printer da jeg synes den sidste er lidt dyr (næsten 1000 kr hvis det skal være ved en ordenlig forghandler)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 16-12-06 02:49

Det ser ud som om du "kun" kan bruge Lexmark, dem kender jeg ikke, jeg synes der stå HP på printere, har købt denne her for en måned siden, og er rigtig godt tilfreds: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214070
det er min tredie HP printer og ikke den sidste, den seneste, deskjet 3820: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/ho/WF13a/5043-5047-5287-5287-5251-12067959.html
stod pludselig af med en teknisk fejl efter 4 års brug, jeg valgte at købe en ny frem for at reparere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-06 02:58

Jeg ville ikke vælge en Lexmark. Den er dyr i drift (blækpatroner)

Jeg har selv haft en Lexmark 3 i 1, da der skulle skiftes blækpatroner var det (næsten) billigere at købe en ny printer. Det gjorde jeg så, købte en ny. Det blev en Epson, men HP kan også anbefales.

En Lexmark kan jeg p.g.a. udgifterne ikke anbefale. Jeg kender flere, der har udskiftet deres Lexmark, da den blev for dyr i drift.

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 16-12-06 03:04

jeg har købt en printer,canon pixma 110mp 500kr hos el.giganten farvepatroner f. eks 26,40 hos mcs vh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-06 08:48

Helt enig. Lexmark er al for dyr i drift.
Jeg vil også vølge Canon da de er kanon gode og billege i blæk.
Har selv en Canon Pixma MP800R og en HP Laserjet 1200, har haft både Hp og Lexmark i blækprintere men vil ikke bytte

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-06 08:50
Kommentar
Fra : myg

Dato : 16-12-06 11:12

Jeg har haft Lexmark én gang, og det var to gange - første og sidste!

HP er godt, men Brother har jeg også gode erfaringer med (på arbejde). Som regel er indkøbspris og driftsomkostninger omvendt proportionale - altså jo dyrere printer jo billigere i drift og omvendt, men selvfølgelig er der også her undtagelser.

Jeg skal selv til at udskifte min Canon LBP600, der printer flot og ikke er for dyr i drift, men gangtøjet er slidt op, så den "æder" mange ark ad gangen.
Min farve(blæk)printer HP930C har kørt uden problemer i en del år.

Jeg køber sikkert Brother næste gang.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 16-12-06 11:51

kig på priser på blæk patroner
laser er også ved at være i normal pris
hp tager over 100,- for 5 ml sort blæk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 13:57

Køb HP - de virker også glimrende med "piratpatroner" - der er aldrig problemer

Vores Officejet kører nu på 5 år og printer hver dag min. 100 ark/kuverter/labels.....

Den har endnu ALDRIG givet problemer....

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-12-06 14:12

Jeg kiggede lidt på Fijala link, og de canon prntere ser okay ud (design).

Men hvad for en ville være bedst???

jeg kiggede lidt på denne canon printer, ville det være et godt køb???
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=102314&Bedom=true

Eller vil denne hp printer være et bedre køb?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214069

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-06 15:13
Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 21-01-07 12:09

Tak for svaret o.v.n..

Det blev en hp, og ingen problemer endnu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-01-07 18:02

Håber du bliver ved med at være glad for nye printer