/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor er Nintendo Wii på lager?
Fra : ivanovic1
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 15-12-06 10:11

Hej Alle,

Er der nogle steder i Danmark man kan købe en Nintendo Wii? Alle steder jeg har kigget er den ikke på lager. Jeg skal bruge den til Julegave.

Ivanovic

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 35 point
Dato : 15-12-06 11:08

Den var meget svær at finde. Jeg var selv rundt alle steder på nettet, større kæder herhjemme og i Sverige før jeg endelig fandt en i Næstved. Blot for at finde ud af at Sønnike havde skiftet mening/ ønskeseddel og det nu var en Xbox der stod på listen istedet SUK !

Men jeg har sat den til salg på QXL istedet for at blot returnere den til forretningen da der måtte være andre end mig som ikke kunne finde et eksemplar. Auktionen løber til den 22. dec. og kan afhentes i Nordsjælland, men jeg satte den på igår og ved selvfølgelig ikke hvor prisen ender

Held og lykke l
Bluesky

P.S. den har Auktions nr. 415386359

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 15-12-06 11:25

Hvor fant du den i næstved?

Ivanovic

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-06 11:28

Det må blive julen 2007

Den er væk overalt og kommer først igen til januar.....

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-12-06 11:30

I BR i Næstved Storcenter og det var den sidste de havde. Telefonen svarer de ikke så jeg gik lidt kreativt til værks og fik en af vagterne til at sikre mig eksemplaret (mod lidt god julevin).
Og så efter en laaaang køretur finder man ud af at sønnike i den grad er teenager !

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 16-02-07 16:02

Tak for svaret bluesky.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 17-02-07 13:41

Håber at du har fundet en nu