/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Jog ledningsdiagram
Fra : Gambrinus
Vist : 4026 gange
241 point
Dato : 12-12-06 21:15

En af knægtene har problemer med ledningsnettet på en Yamaha Jog space invasion.
(Tror jeg nok den hedder).
Jeg har ikke en dyt forstand på disse nymodens cykler med hjælpemotor.
Såååååå.......
Han kommer sæ'fø'li' til mig.
Da han gerne stadig skal opfatte mig som et geni, må jeg jo heller kikke lidt på den.
Det vil jo unægtelig hjælpe med et ledningsdiagram.
Hvem af jer ligger inde med et sådant eller kan henvise mig til, hvor jeg får fat i et ?
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 241 point
Dato : 12-12-06 22:18

Jog Space Innovation
Selvfølgelig er du da et geni.
Du finder nok ikke noget på nettet, men enhvert knallertværksted har nok et diagram du kan få kopi af.
Men eller spørg her, hvis det er et bestemt problem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kandu01

Dato : 13-12-06 10:44

Jeg har et komplet ledningsnet til Yamaha Jog Space Innovation.!
Har selv sådan en.
Kommer du fra Odense !?

Mvh. Martin Lundsgaard!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-12-06 11:02

Nej, fra Sønderborg.
Tak for tilbuddet men det er bare diagrammet, jeg er ude efter.
Jeg er elektriker m.m. så jeg skal nok få det til at makke ret,
men det ville jo gøre det lettere med et diagram.

Om ikke andet laver jeg det på min egen måde.
Gruppetavle med automatsikringer, HPFI-relæ, stjerne-trekantstart, motorværn, jordspyd osv.
Det har jeg med held gjort på et par Harleyer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mogens71

Dato : 03-01-07 17:53

Tak for tilbud om abonement.
Jeg har en Easy rider scooter, og mangler også et diagram. der sidder en magnetventil på karburatoren, skal den have 12 v. spænding. Kan den evt. erstattes af en karb. uden magnv. så kan man jo montere en med manuel choker. Vh. Mogens

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-01-07 02:25

Vi lukker og slukker her.
Tak for svaret pallebhansen.
Du får point for denne kommentar :
Citat
Selvfølgelig er du da et geni.

Gambrinus

Kommentar
Fra : mogens71

Dato : 09-01-07 11:27

Hej, opå kandu, jeg er nok lidt naiv, og forstår ikke ret meget af pointsystemet, og selve proceduren omkring det. Er der en pris på tjenesten, d.v.s. kommer jeg til at betale for e.v.t. svar.

Selve kvaliteten af kandu er rigtig god, især svarene fra pallebhansen. vh. Mogens.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-01-07 16:59

Tak Gambrinus

Tak Mogens; man har nogle point, som man får 20 af hverdag man logger ind på Kandu, dem kan man bruge til at stille spørgsmål, og i det øjeblik du har udlovet feks. 20 point, er de allerede fratrukket din konto.
Når du så accepterer et svar, og giver det mindst 3 stjerner, så får svareren pointene som superpoint (Med mange superpoint har man størrer chance for at vinde Kandus månedspræmie)
Men hvis svareren får under 3 stjerner, får han kun halvdelen af de udlovede point (Han vil nok ikke gøre så meget for at hjælpe spørgeren en anden gang)
http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Du har feks. et spørgsmål som du bør acceptere eller spørge mere ind til:
http://www.kandu.dk/Spg77834.aspx
VH Palle Hansen