/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
manglende billeder
Fra : clou
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 11-12-06 18:23

Så er den gal igen!

Når jeg sender mails til mine venner med søde billeder på, modtager de alle billederne som de skal, der er så 2 af dem, der har problemer når de videresender dem, så kommer der kun et røde kryds der hvor billederne skulle være.

Jeg har prøvet at guide dem igennem, så deres indstillinger i OE er lig med mine, men alligevel kommer der kun de krydser.

Hvad gør vi?

På forhånd tak for Jeres altid gode svar

Clou

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-12-06 18:42

Funktioner-indstillinger-sikkerhed, der fjernes fluebenet i bloker billeder.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-12-06 18:47

Jeg har talt med et par veninder om det,og de siger at det kan være fordi dér hvor du har hentet billederne fra,at de har ændret koden på deres hjemmeside,hvad det så end betyder.Jeg har selv prøvet det samme,og det er smadder irriterende
Hej fra dior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 18:48

funktioner - indstillinger - fjern flue i bloker billeder - fjern flue i tillad ikke vedhæftede filer osv - sæt til internet zone - og gå i fanebladet send og sørg for at html er slået til begge steder

nu kan der sendes og modtages billeder og det både som vedhæftet og indsat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 18:50

ps har og vil modtageren have høje sikkerheds indstillinger er der ikke meget at gøre

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-06 19:05

Disse indstillinger inde i OE er ok - de står som beskrevet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 19:29

det er så hos dig - men du er jo ikke herre over hvordan modtageren sætter indstillingerne

insætter du billederne kommer de fleste nu igennem alligevel - hvis det blot ikke er scripts - ellers må dine modtagere jo vælge om de vil modtage vedhæftninger eller je

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-06 19:39

Nej! Det er desværre ikke kun hos mig at krydserne er, det er generelt

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 19:50

prøv lige at klikke på videresend - muligheden for at de dukker op er faktisk til stede

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-06 21:48

Til miritdk - det hjælper desværre heller ikke.

Kan det være nogle opdateringer eller Active X indstillinger der mangler på hendes computer?

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 21:58

er det vedhæftede filer du sender ?

er det indsatte billeder du sender ??

er det filformater du henter på nettet ???

bruger du en form for script - altså hvordan sender du og hvad

og vigtigt - er det OE du sender med og er det OE modtager bruger ???

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-06 22:05

For at begynde bagfra

Det er OE ved os alle

Det der bliver sendt er små hilsner med animerede hjerter eller lignende (sådan nogle gruppe mails eller hvad det nu end hedder)

Hvordan de er hentet ned fra start vides ikke, da det er nogle jeg har fået på 3. - 4. hånd.

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 22:35

hmmm skulle ikke give problemer jo

men da du ved hvad det er så kan du jo se dem - så hvad går der lige galt her ??

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-06 23:01

???? forstår ikke lige din sidste linie - miritdk

Jeg kan desværre ikke fysisk komme hen til den andens computer, da jeg sidder i kørestol, ellers havde det jo nok værret nemmeste løsning, alt foregår via "fjernsupport"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 23:10

ok rolig nu jeg beder ikke om en tur

jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor der sker noget ved videresend - tvætimod er det ofte sådan at man kan se for eks vedhæftninger eller script ved at klikke videresend - og står jeres putere ens - hmmmm - den er da svær - eller også kan jeg ikke tænke nu

det er vel ikke sådan at der er tale om at en eller anden bruger incredimail og den så forringes efterhånden ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 16:58

nu så jeg lige du linkede hertil i et andet spørgsmål - har du fundet en løsning ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-07 17:01

kig lige under indstillinger - fanebladet send er der en knap med indstillinger for html - se efter om der er flueben i send billeder med meddelelser og klik anvend og ok

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 02-01-07 17:53

Godt Nytår miritdk

Indstillingerne står som ovenfor - har modtage skærmprint fra alle fanebladene

Clou

ps Jeg lukker spørgsmålet ned nu, men vil give dig pointene, da du altid er utrættelig med din hjælp!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 18:02

takker men det var nu ikke derfor jeg lige klikkede mig herind - det er ulideligt når noget driller og der ikke kommer svar - kom endelig igen hvis der dukker noget op

godt nytår retur