/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Publisher
Fra : dior
Vist : 466 gange
30 point
Dato : 10-12-06 18:20

Hey..
Jeg har Officeskiven 2003.Men kan ikke finde Publisher på den...Kan en klog person fortælle hvordan jeg helt præcist finder frem til den?Må meget gerne blive skåret ud i pap

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 18:31

jeg har intet pap

hmmm - hvilken version af officepakken har du ????

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-12-06 18:34

Mirit.Jeg har masser af pap.Vil du låne noget?Det er Office 2003 jeg har

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-06 18:39

Det er ikke alle versioner af Office 2003, der indeholder Publisher.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 18:41

rigtigt bille men de fleste 2003 versioner gør

dior - gå lige i start - programmer - og se om publisher ligger der (hvis office da er installeret)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-12-06 18:44

Office er installeret.Men Publisher kan jeg ikke finde nogle steder på skiven.Men måske har Bille ret i,at Publisher slet ikke er på den skive jeg har.Jeg må liiiige prøve min livline.Ringer til min kusine.Hun snakker nok længe.Jeg skal nok vende tilbage,når hun lægger røret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 18:49

god fornøjelse - det er da langt mere hyggeligt end at lede efter noget man ikke har

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-12-06 18:57

publisher ligger kun på den helt store forretningsudgave. skal ellers købes særskilt.
du kan bare sende filen til mig (som også skrevet i den oprindelige tråd)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 18:59

nahhh hcma - jeg husker den da helt tilbage - tror det var 97 versionen

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 10-12-06 20:13

Publisher ligger på office skive nr. 2 ud af 2 skiver eller ud af 4 skiver. (office 2000)
Publisher 97 og 98 og XP og 2002 ligger på særskildte skiver.(jeg har lige kigget)
På office med een skive er der ikke publisher med da clipart fylder temmelig meget.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-12-06 20:21

Publisher ligger på office skive nr. 2 ud af 2 skiver eller ud af 4 skiver. (office 2000)
Publisher 97 og 98 og XP og 2002 ligger på særskildte skiver.(jeg har lige kigget)
På office med een skive er der ikke publisher med da clipart fylder temmelig meget.

Hej igen e.c
Jeg har faktisk også Office 2000 hvor der følger 4 skiver med.Mon man kan installere Publisher derfra,selv om jeg i forvejen har Office 2003 installeret?

TIL MIRIT:Ja,det har du ret i.Troede bare Publisher var på Office 2003.Men nix,snydt igen.ØV.Min livline kunne heller ikke hjælpe.Men håber jeg kan installere programmet fra min gamle skive(2000)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-12-06 20:27

http://www.microsoft.com/danmark/hjemmebruger/office_hjemmebruger.mspx
og der findes publisher altså ikke - skal købes særskilt

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 10-12-06 20:33

Tak for svaret e.c.
Også tak til Mirit,hcma,m.fl.
I er sgi mere tålmodige end jeg selv

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-12-06 20:37

Det skal være office skive nr. 2 for at publisher er med.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-12-06 20:58

Dior - må jeg vise resultatet af dit kort her i Kandu......................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-12-06 21:35

Jeg har fået lov til at vise Julekortet.
http://www.hirsenet.dk/blomst.htm (som ligge et par dage)

Jeg åbnede bare filen i min kære publisher 2000 og så kan den skilles ad.

Publisher er jo et dejligt program til publikationer, men desværre arbejder programmet ikke sammen med resten af office.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-12-06 21:57

Dior - inden du lægger publisher ind.
Lav et systemgendannelsespunkt.
start > hjælp og support > systemgendannelse > opret et gendannelsespunkt > næste >
Skriv en besked om "indstallation af publisher" >
Opret

Lav en mappe i C:
C:\pub
Vælg under indstallationen at publisher skal ligge der.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-12-06 23:19

til alle >> fra og med Office2003 (til hjemmebrugere) er Publisher IKKE med i pakken.

har også fået tilsendt pub-filen -> trukket billedet ud og mailet den til dior

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-12-06 08:30

Ja det går forvirrende stækt nogle gange hcma.