/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hvilket af de 2 er bedst
Fra : Surf
Vist : 531 gange
300 point
Dato : 09-12-06 18:40

et spg her. bare for lige at være nysgerig (staves det vist nok)

hvilket af de 2 bundkort er bedst
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159802 det her som jeg har eller have

eller
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=167996 det her

bare for at være nysgerig (staves vist nok sådan)

Læg mærke til at den alm med SLI har et FSB på 2000 mhz. mens
den anden som har SLI X 16 har et FSB på 1000 mhz

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 09-12-06 19:07

nummer et

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-12-06 19:34
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-06 19:50

Ingen af de to bundkort er særlig gode........................de bruger AMD og ikke INTEL.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-06 20:10

AMD er der bedre end intel. kan du nævne en intel der er 64 bit

Og hold så op med at være Intel Fansboy

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-06 20:12

Og troldenesdhb. jeg har ret til at spørger i flere forum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-06 20:17

Alle mine computere er med INTEL. Og det er lige fra IBM 133 Mhz til min ASUS p8 med 3.o Ghz

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-06 20:19

Jeg glemte lige................................det luner at køre med INTEL, som varmer dejligt.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-12-06 20:23

du er da vist let antændelig hva Lars................

Op med julehumøret

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-12-06 20:43

Nr. 2 er det bedste. Intel eller AMD er et kult spørgsmål.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-06 20:47

Jamen AMD er et skridt foran Intel. og jeg har endnu ikke set et intel der køre på 64 bit. og hvad vil du gøre når vista kommer. jaaa AMD cpu kan godt køre 64 bit programmer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-06 21:57

Jeg kører allerede Vista Release Candidate 1 (ultimate-en) på en af mine harddiskskuffer.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-12-06 00:04

Jeg gider ikke at diskuteret om hvilket af bedst af AMD eller Intel. og det skal den her tråd heller ikke handler om. men om hvilket af de 2 bundkort der er bedst

hvis du ikke kan nforlig det med dig selv. så bliv væk fra den her tråd af

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-12-06 10:50

Ok - hopper af her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 13:02
Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 13-01-07 10:12

Surf:

Jeg har bygget pc'ere op med begge mobo, jeg ville vælge nr. 2 da det er det nyeste og understøtter X2 cpu.
Jeg kører selv med dette bundkort og det er sindsyg stabilt.

Og til de andre på tråden her:
Om det er Intel el. AMD er et spørgsmål om behov. Intel er bedst til grafiske aplikationer som 3D tegne programmer og AMD er bedst til spil.
Resten er hip som hap.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-07 01:06

...har kørt med Intel pentium D siden årsskiftet 2005/2006 med Windows XP prof. 64 bit edition.

Så lige dér kan man vist ikke sige at Intel skulle være bagud.