/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Charter hoteller...
Fra : Syswatch
Vist : 247 gange
50 point
Dato : 07-12-06 20:05

Hejsa.
Jeg har efterhånden været på en del charter ferier og har fundet ud af at man ikke altid kan stole på hvad rejseselskaberne skriver om deres hoteller.
Jeg fik en ide og har nu lavet siden www.charter-hotel.dk hvor det er muligt at oprette sig gratis og bedømme de hoteller som man har besøgt og på den måde være med til at advare / anbefale andre et hotel.
For at siden skal få success kræver det at folk vil skrive nogle bedømmelse så snart de har været på ferie.
Siden er ikke helt færdig endnu, men vil med tiden blive udbygget med flere funktioner.

Lad mig høre jeres menning om projektet ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-12-06 20:15

Det er en rigtig god ide, billeder både på nettet og i feriekatalogerne er så taknemmelige. Så er det bedre med en udtalelse fra nogle der ikke er ansat til at reklamere

Kommentar
Fra : Syswatch

Dato : 07-12-06 20:29

Der bliver også mulighed for at uploade billeder af hotellerne. Så det til sidst skulle give et rigtig godt overblik over hotellerne...
Fortæl jeres venner og bekendte om siden så vi kan få gang i siden.

Kommentar
Fra : kontrola14

Dato : 08-12-06 06:03

rigtig super ide

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 08-12-06 10:01

Super ide, håber du får den godt op at køre!
Men du skal have dit auto-response til at fungere, hvis du skal have begjstringen helt op.
KH Mette

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-12-06 11:17

Det er faktisk hvad jeg har tænkt på i et par år.
Så det er rart at du gider, for det er jo et stort arbejde.
Du har måske et opdateringsproblem da det ikke altid er samme rejseselskab som har hotellet.
Det bliver spændende at følge med i udviklingen af siderne.
Eyvind.