/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CD brænding
Fra : kj
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 06-12-06 08:52

Når jeg brænder musik fra downloded musikfiler, er der huller/udfald i musikken, hvordan undgår jeg det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 08:54

Sæt brandhastigheden ned

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-12-06 09:09

Det er forsøgt, men uden resultat.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 09:13

Sidder brænder og harddisk på samme fladkabel, så sæt brænderen over på det andet IDE kabel.
Hvilket brænderprogram bruger du.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-12-06 16:09

Og du er sikker på at der ikke allerede er huller/udfald i musikken, når du afspiller dem som MP3?
Hvilket brænderprogram bruger du? Og laver du dem om til alm. Wav filer som kan spilles på alm. cd-musik-anlæg?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-12-06 11:48

Jeg kan godt afspille dem på en alm. cd/dvd afspiller. Jeg bruger Nero 6 og begge mine IDE sokler på bundkortet er i brug. Jeg har 2 HD samt CDRom Drev + CD/DVD brænder. Jeg tror ikke de sidder på samme fladkabel som HD' erne. Jeg er ikke sikker på om der er huller i lyden fra det downlodede.
Er der begrænsning på m/hensyn til adsl hastighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 12:07

Hvis IKKE du ved om der er fejl i allerede i downloadede - så er vi jo lige vidt...

Er der fejl i bliver fejlen jo ved at være der....

Hvilket format downloader du i ?

Din downloadhastighed har intet at sige.....