/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung
Fra : nusnus
Vist : 479 gange
500 point
Dato : 02-12-06 18:57

Jeg har fået en mobil Samsung SGH-X660, og den er jeg glad for.
Men jeg kan bare ikke hente hverken ringetoner, eller andet, da den skriver tjek din wapprofil, og når jeg gør så er den aktiveret.

Den kan heller ikke gå på nettet, og det er nok det største problem, for det er sikkert, der jeg skal hente mine ting.

Jeg kan også se i menuen at ringetoner ligger der, de virker bare ikke.

Nusnus

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 02-12-06 19:07

Prøv at spørge din forhandler, har samme mrk. og den virker fint. Mvh B&S

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-12-06 19:12

Jeg mener du kan hente en opsætning til din mobil på nettet.Det er også muligt dit telefonselskab kan hjælpe dig,hvis du ringer til dem

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-12-06 19:17

hej
du kan ringe til dit mobil selskab og sige de skal sende opsætningerne til dig, det gjorde de til mig og det virker fint

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 02-12-06 19:18

jeg har hentet dem alle sammen, men kan så ikke komme videre herfra.

De ligger i min indbakke.ligesom den ringetone og billed jeg har hentet.
Jeg kan bare ikke åbne noget af det.

Nusnus

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-12-06 19:37

gå ind på dit mobil selskabs hjemmeside og find opsætningen til mobilen så du ka gøre det manuelt og se om det virker
hilsen chicapigen