/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
mobil dyrlæge
Fra : sanne6
Vist : 575 gange
343 point
Dato : 25-11-06 15:31

er der nogen der ved om der findes en dyrlæge i storkøbenhavn som kører ud når man skal ha vaccineret eller renset ører på sine katte, så man er fri for at tage til dyrlægen
vh susanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-06 15:40

Så vidt mig bekendt, kører alle dyrlæger ud, næsten alt kan lade sig gøre for penge

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-11-06 15:42

Hvis du har en god dyrlæge,vil jeg da tro han/hun vil komme ud til dig.Selv kommer min dyrlæge herhjem.Det tager ham ca.½ time at køre herned.Det tager han 100 kr. for.Jeg benytter mig af det af og til.Han kommer også herhjem med kattemadDer skal jo bruges en del af slagsen med 5 katte,og det er tungt at bære på,for jeg køber mange sække pr. gang

Kommentar
Fra : sanne6

Dato : 25-11-06 15:42

da ikke hvis det er noget som at rense ører og ligende

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-11-06 15:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-06 15:46

De tager sig betalt for det, jeg vil tro det koster pr. kørt km+konsultation

Hvor jeg bor, kører dyrlægen også ud, men ikke til den pris som dior nævner

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-11-06 15:49

Til Nordsted.Det er også en speciel sød dyrlæge jeg har,og så får jeg lidt rabatHan kommer også herhjem til den årlige undersøgelse/vaccination.Ører og øjne kan man jo selv rense.Det gør jeg på mine hver dag.Det behøver man ikke at betale for

Kommentar
Fra : hestetyv

Dato : 01-12-06 14:42
Kommentar
Fra : sanne6

Dato : 03-12-06 16:10

der står ikke noget om priser hos den rullende dyrlæge

Kommentar
Fra : hestetyv

Dato : 03-12-06 16:13

Prøv at ringe til dem, de skulle være meget rimelige med deres priser.