/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobil
Fra : rasha01
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 25-11-06 10:04

Hej

Jeg skal købe et mobil telefon uden abb ... Hvor kan jeg købe et... Hvilken vil i anbefale??? Tak

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 60 point
Dato : 25-11-06 10:12

Du kan evt. købe én her:
www.mobiltelefon.dk
Hej fra dior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 10:52

du kan altid købe en mobil uden abonnement hvis du betaler prisen

prøv at lægge mærke til at fakta - aldi - føtex osv ofte har en billig af slagsen (dog ikke de avancerede)

ps et af de bedre link dior lagde

http://www.google.dk/search?hl=da&q=mobiltelefon+uden+abonnement&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK kig igennem og se om der er noget brugbart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 10:53

ps det er altid lidt svært at anbefale en mobil telefon - det er vel smag og behag og ikke mindst temperament

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-06 11:55

Det kommer da meget an på hvad du skal bruge den til, er det vigtigt med et godt kamera, eller skal den være nem at betjene, skal den kune synkronisere med Outlook, og hvad er dit budget?

Kommentar
Fra : rasha01

Dato : 26-11-06 00:50

hej...

Jeg skal ha en med kamera og det skal koste ikke mere end 1000 kr.. Jeg ved ikke hvilken mobil m kamera er bedst.... Jeg skal bruge mest til at send sms hvilken mærker er god??

Tak

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 03-02-07 08:29

Tak for svaret dior.