/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hp keyboard
Fra : thomsas1
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 24-11-06 12:31

hejsa mit keyboard til min hp compac gør det når jeg trykker på backspace tasten går den på nettet til compac hjemmeside, det er et normalt tastatur med 8 lyn genvejstaster, mener ikke andre taster kan konfigureres. det irriterne når man lige vil slette sidste taste bogstav.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 13:17

Citat
Åbn Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
Klik på Detaljer under Sprogtjenester og sprog under fanen Sprog.
Klik på Tasteindstillinger under Indstillinger.
Klik på den handling, som du vil ændre tasterækkefølgen for under Genvejstaster for sprog i dialogboksen Avancerede tasteindstillinger, og klik derefter på Skift tasterækkefølge.
Hvis det er nødvendigt, kan du markere afkrydsningsfeltet for at aktivere en handling og derefter klikke på den tasterækkefølge, du vil bruge.
Klik fire gange på OK.
Bemærk!

Klik på Start, peg på Indstillinger, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Internationale og sproglige indstillinger, hvis du vil åbne Internationale og sproglige indstillinger.
Knappen Tasteindstillinger er kun tilgængelig, hvis du har tilføjet flere sprog eller tastaturlayouts.
...iflg microsoft

ps.. du kan jo lige bruge pil tv i stedet - eller markere med pilen og bruge mellemrums tasten