/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcamera
Fra : peter1215
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 18-11-06 21:10

18. november 2006, kl. 20:51

--------------------------------------------------------------------------------
Er der nogen der har et forslag til et .Webcamera Det skal gerne være trådløs og kun bruges til overvågning af en dør. Skal kunne optage om natten og aktiveres ved hjælp af bevægelses-censor.
HIlsen Peter

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-11-06 22:51

Hej Peter1215
Prøv denne forretning:
Brinck Elektronik
Frederiksborggade 42
1360 København K
Tlf: 33 11 15 70
Fax: 33 91 15 70
Email: sales@brinck.dk
Åbningstider
Mandag - Torsdag
Fredag
Lørdag 10.00 - 17.30
Telefon (Mandag - Fredag) 10.00 - 16.00

mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-06 22:53

Er det et sådant, at du mener:
http://www.cellvision.net/product/internet_camera/cas-670.htm
Det kan du sidde inde og styre på din PC, så du kan dreje og tilte det. Der er også en zoom funktion.
Det kan både køre LAN og WLAN

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-11-06 22:59

Severinos forslag ligner det du søger, men jeg har set et kamera hos Brinck på størrelse med en halv valdnød der også haved infrarød optagelse.

Bjarnebr

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 18-11-06 23:03

Hej
kan både køre LAN og WLAN. Ok men hvad er det ??
jeg skal bruge den til at stoppe tyven { gend kende ham }

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-11-06 23:17

Hej tillad en lille kommentar
Når nu tyven har brudt døren op og tømt boligen for div. elektronik, PC, TV DVD optager o.lign. hvor er så dine optagelser fra indbruddet

Det var bare et lille pip fra mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-11-06 23:19

Webcam med infrarød belysning er gode, men kun på kortere afstande, da lyset er fra lysdioder. En lampe eller halogen spot med PIR censor, giver langt bedre billed.
Det kamera som jeg forslog, har også en indbygget føler, så det starter op, når den mærker en bevægelse.
Jeg har selv dette kamera liggende, som især bruges i sommertiden, så vores familie i langt-bort-istand, kan følge os og havens udvikling på afstand. - De kan så sidde flere tusinde kilometer fra Danmark, og dreje kameraet så de kan bese hele haven. Dette gør de ved at klikke ind på en speciel underside på min hjemmeside, hvor billedet opdateres hyppigt, næsten realtid.