/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
FAX SBS 2003
Fra : pentium
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 15-11-06 08:28

Hej

Jeg har sdat et FAX modem i en SBS 2003 server, og dette funger fint.

Der er nu kommet en ønske om at få en gammel daws fax sat til, så dr kan faxes alm. papir.

Jeg prøvede at sætte denne gamle fax til. Jeg satte et stik oven på det første stik som går til SBS 2003 faxen.

Men dette virker ikke.

Er der nogle der kender en løsning?

Kan dette lade sig gøre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-06 09:04

øhh det virker da lidt som at gå fra støvsuger til kost ?? - den fax du har kan vel udskrive til printer ????

Kommentar
Fra : pentium

Dato : 15-11-06 09:13

ja den kam. Den sender fasen til deres mail. Men det er ikke det.

De har nu et stykke papir, lad os sige en arvisartikel, som de vil faxe. Det kan deres gamle fax jo faxe.

Kan jeg slutte den gamle fax oven på den nye fax?