/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mænd er nogle pjevs....
Fra : vaxen
Vist : 993 gange
50 point
Dato : 14-11-06 09:58

Det vidste vi jo godt i forvejen, men nu er det bevist....

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5353729.html

Vaxen

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-06 10:26

Jammen, sådan har det jo altid været

De er jo det svage køn... De bette pus'r

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 10:29

Det er sgu´ da fordi I aldrig har mødt en MAND

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-11-06 10:38

Haha! Tror jeg printer artiklen ud og rammer den ind! Bare som en lille reminder til min bedre halvdel... HA!

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 14-11-06 10:48

Kvinden er til for at pleje manden på alle måder.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 10:50

Hosthosthostsprutterhoster

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-11-06 10:57

Gad vide hvorfor ordet "pleje" pludselig giver mig associationer til den udmærkede Steven King film om den stakkels syge mand, der nænsomt bliver plejet af en dame med STORT hjerte? Filmen hedder Misery

poul1erik, det må da være lige noget for dig? Sådan lidt ægte kvindelig omsorg...

Vaxen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-06 11:01

Det er sq da englændere - de har altid været lidt sarte.
Ikke at sammenligne med os vikinger.

Og hvis det så skulle være det samme her i dronningeriget, er det jo godt, at vi har jer store, hærdebrede, bastante feminister til at passe på os.

Og så vil jeg ellers gå i seng og pleje min forkølelse, mens fruen serverer toddyer.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-11-06 11:22

Citat
Det er sgu´ da fordi I aldrig har mødt en MAND

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nemlig!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-11-06 11:25

Citat
Og så vil jeg ellers gå i seng og pleje min forkølelse, mens fruen serverer toddyer.

gnæk gnæk...pas du hellere på Brokke, vi kvinder er eksperter i at mixe toddy, vi ved præcis hvordan de skal mixes for at vi kan få fred i nogle tiltrængte timer

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-11-06 11:44

Hmm... Sjovt, det lyder som om der var nogle mænner der følte sig truffet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-06 11:49

Sådan noget vås. Det er udelukkende fordi de vira der rammer mænd er langt mere ondartede end dem der rammer kvinder. Desuden har de fleste mænd en hvilende tropesygdom, der af og til bryder ud efter f. eks julefrokoster og den slags. Men at vi er pylrede er det rene vås.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-11-06 11:50

Jammen det er da rigtigt.......................derfor har vi damemenneskerne til at pusle om os.

Man køber jo heller ikke en hund .......................for selv at skulle stå og .

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-11-06 11:56

Nøj hvor i bitch'er! Hæhæ! Ordet kælling og tøs, får pludselig en helt anden betydning! Mænner=Vat-arme!!!

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-11-06 12:36

Mænd der deltager i den slags undersøglelser er da nogle skravl generelt. RIGTIGE mænd er ligelad med den slags. Repræsentativt udsnit af befolkningen min bare r@%.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 12:36

Vatnisser!

I bliver ligesom små børn, der er pylrede, når I har en flu.

Men alligevel synes jeg, at det er lidt kært, at et mandfolk kan blive SÅ lille - og erkende det(!)

Men så må der også være den service og omsorg, når VI er syge......

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-06 12:44

Citat
Men så må der også være den service og omsorg, når VI er syge

Det har i sørme ikke tid til at være - I skal passe på os - og nedgøre os bagefter, når I har fået afløb for jeres energi udløst af jeres feminine instinkter.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-11-06 12:49

Haha

Der er faktisk alt for mange mænd der bliver for længe i sengen når de er syge. Men det er sQ ikke fordi de er pivede. Det er fordi deres koner/kærester oplever et pludseligt indfald af yngelpleje-instinkt og derfor render rundt og hygger om dem.

Hvis mænd nu rendte rundt og hyggede om kvinderne når de lå syge, så er jeg ret sikker på de ville blive liggende lige så længe

Så hvis manden skal ud af sengen og på arbejde igen, så giv ham et los i røven istedet for at kalde ham pus og lave varm the med honning til ham.. Så er det problem løst.

Vh Claus (der ikke kan lade værre med at kalde min kæreste for pus, og lave varm the med honning til hende når hun er syg)

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 14-11-06 12:59

Citat
Men så må der også være den service og omsorg, når VI er syge......

Ja, det er jo lige dér filmen knækker, ikke moster?

Ja ved grød, jeg ville blive liggende en dag mere... men når nu manden ikke kun er pylret, men også ikke kan tåle lugten og synet af opkast, så er det jo mor, der må træde ud af sengen, når ungerne også bliver smittede....

Men for retfærdighedens skyld må jeg også nuancere det lidt...mit eget Pylrehoved er uudholdelig, når han har fået en lille forkølelse - til gengæld brokker han sig aldrig over den invaliderende ryglidelse, han har haft nu i 7 år... Man kan undres...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 14-11-06 13:53

Ja det er ikke sjovt at være mand - bl.a. kan de fleste mænd ikke tåle at køre Mercedes - de er som regel syge hele næste dag

Ampere

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-06 15:31

Citat
bl.a. kan de fleste mænd ikke tåle at køre Mercedes

Sludder - vi er syge efter at køre Mercedes.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-11-06 15:32

Hovsa - det var vel egentligt også det, du skrev.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 15:36

Jo, og så reparerer han bare videoen og sætter sig til se gamle boksekampe, fordi han keder sig, da konen jo ikke er til sinds at underholde ham, men HUN er syg (nu er det jo så en tænkt situation - men piger - ikke langt fra virkeligheden, vææl?

Sålænge de ikke lugter af fisk........brokkemand hehe

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-11-06 15:40

Må nu forsvare mænnerne en lille smule, selv om jeg ikke er meget for det.... Når jeg er syg, så bliver jeg passet i hoved og r..! Der bliver købt dameblade, krydsogtværser, slik osv. Og der bliver lavet alt det mad og drikkelse jeg gider have... Så er helt vild med at være lidt små-syg, da jeg så bliver behandlet som en anden prinsesse! Deeejligt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 15:49

Skrev jeg ikke den vits med ham manden med den travle kone og den BMW forleden?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 14-11-06 16:05

Brokke44 - Efterveerne af at køre i Mercedes melder sig gerne søndag efter at have kørt lørdag aften

Kommentar
Fra : AnonymProfil

Dato : 14-11-06 16:07

Det er da bare britiske svælinge.
Al sygdom er indbildning

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-11-06 17:44

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 18:56

Hej Gambrinus!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-11-06 19:37

Vaxen.............................hvornår kommer spørgsmålet.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 14-11-06 19:46

Citat
Når jeg er syg, så bliver jeg passet i hoved og r..!

Jeg sender bud, næste gang jeg bliver nedlagt af influenza...

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-11-06 20:51

:-Hmm... Kan man tjene penge ved at leje ham ud??
KarenD- du skriver bare, når han skal lånes! Haha! (Så er der ro til lidt mig-tid så længe!) Haha!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-06 21:13

Oz mig oz mig

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 14-11-06 21:25

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-11-06 23:54

Det er fordi vi kvinder er så fandens uundværlige at vi simpelthen ikke har tid til at være syge...

Verden braser jo sammen hvis ikke vi er til stede................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-11-06 08:07

Nemlig mango!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-11-06 09:44

Mango har fat i noget af det rigtige!

Hvem skal jeg så alt sætte på min liste over høns der skal passes i tilfælde af forfærdelig forkølelse og indfluenza?? Så der kan udarbejdes et lille fint skema til min bedre halvdel...Hehe!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 15-11-06 09:58

Citat
Det er fordi vi kvinder er så fandens uundværlige at vi simpelthen ikke har tid til at være syge...

Vaxen! Giv poængern til Mangorossa: hendes indlæg siger alt!!!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-11-06 09:59

Citat
Verden braser jo sammen hvis ikke vi er til stede

Og det gør den såmænd også, når I er der.

Med venlig hilsen
Vægtvogterne Danmark

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 15-11-06 10:42

Som Mirit.dk siger i sin profilbeskrivelse:

Citat
Som regel bliver vi alle tungere med tiden,
fordi der kommer en masse informationer i vores hjerne.
SÅ... jeg bliver ikke ikke fed,
jeg bliver bare rigtig intelligent
og når mit hoved ikke kan holde til mere
begynder jeg blot at fylde resten af mig op

det er min historie og jeg holder fast i den !

Vi er ikke "tunge", Brokke, vi er bare meget meget kloge

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-11-06 10:44

jeg har længe funderet over emnet.
fandt frem til, at der jo må være en grund til, at mænds smertetærskel er anderledes end kvinders.

FORDI (tror jeg) næsten samtlige denne verdens kvinder er vant til store og mindre smerter mindst 1 gang om måneden.
og i den forbindelse et møgbind, som har gnavet hul i den tynde hud, fordi man skulle afsted på cykel

at føde et barn!!
brystbetændelse eller bare et par små infame tænder samme sted.

at have samleje, hvor skeden skulle have været mindst fem cm længere. avavavav. det gør djævelsk ondt, ku' jeg hilse å sige.

jeg ku' blive vedogved, men det kan I jo osse.

holder osse af de fleste af de nævnte årsager, sådan er vi jo så søde tralalalala, og vi nyyyyyyyiiiijjjer det!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-11-06 10:45

Haha!
Ku' godt ske at jeg stjæler den her i julen og dens alt for mange fristelser!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-11-06 11:13

Jeg vil ingen påænger ha' - mn bare lidt fortjent kærlig omsorg.
Måske man lige skulle hoste lidt - så der straks kommer en romtoddy farende.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-11-06 12:42

Manden, der kom for sent hjem til konen.

Konen: "Skaaat, din mad står.... på side 16 i kogebogen....."

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 15-11-06 12:47

Den må jeg afprøve....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-11-06 00:16

Ja og sjovt nok Åse...så skriver videnskaben også, at mænd har en højere smertetærskel end kvinder...det gør dem sgu da til endnu mere pjok...herre gud..de sølle mænd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 00:40

Ja, de falder over den hele tiden - tærsklen..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-11-06 08:29

Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-11-06 09:10

ja mango, det er sikkert rigtigt med tærsklen, hvis smerten skyldes et mandigt værktøj som f.eks. et stemmejern.
det gør mere ondt, hvis det lille snit skyldes en kartoffelskræller.
"tag det som en mand, frue"

altså moster... fniiiiis

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-06 12:57

tihi

Kommentar
Fra : guldager_mette

Dato : 17-11-06 23:59

lyder som noget jeg kende....
Vi er bægge syge lige for tiden. Hans verden er gået i stå.

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 18-11-06 00:14

På side 16 i den kogebog min ex. efterlod står der: "PO LO SMAO LUN CHI"
resten er med kinesiske skrifttegn. Så gad vist hvad det er jeg skal lave selv?
Seipe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-11-06 11:50

Citat
det gør mere ondt, hvis det lille snit skyldes en kartoffelskræller.

Det er altså ret sjovt. Min mand sagde ikke meget dengang han fik et koben i hovedet, og da han skar tommelfingeren op med sin stanleykniv på arbejdet, var der heller ikke det store...

Men, hvis den stakkels mand skal på min briks og stikkes med hårtynde nåle, der dårligt kan mærkes, så sveder han så lagnet må vrides... Samtidig ligger han og vrider sig og siger voldsomt lidende lyde.....

For hulen da.... Så tag jer dog sammen mænd

Jeg vil da lige indskyde, at det faktisk er temmelig generelt for mænd, der lægger sig på briksen.... De er langt mere nervøse og pivede end kvinderne... (Generelt set - der selvfølgelig enkelte, der klare sagen på en mere kvindelig og stærk måde )

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-06 18:21

Hvis man ikke kan se, at de er syge - de kære mandfolk - så er de jo nødt til at gøre andre opmærksomme derpå...

Kan det være noget af grunden?

MosterMedfølende

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 19-11-06 09:47

Aaaaaargh!

Min mand vågnede op og var forkølet!

og vi ved jo alle, hvad dét betyder....suk!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-06 10:25

Nåh, det bette pus......................

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-11-06 13:09

Vaxen..uff, de der nåle som du kalder små og tynde..jow jow...jeg vil hellere have stukket en stor kanyle i mig end dem!!
Det er jo ikke nålen der i sig selv gør onde, men det punkt du stikker dem i!

Jeg ved ikke hvorfor, men sidst jeg fik akupunktur, forskrækkede mig så meet, at jeg aldrig gør det mere...det gjorde så sindsygt ondt altså

Men jeg har også altid været lidt at en "drengepige" gu ve om det er derfor?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-06 16:47

Mango -

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 29-12-06 21:20

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-12-06 22:54

Du goest, vaxen - er der udsalg?

Takker atter en gang!

MosterMedsnue