/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tudesange
Fra : WarBitch
Vist : 1388 gange
99 point
Dato : 11-11-06 19:32

Når man lige er blevet dumpet af kæresten og bare vil tude rigtig igennem.. Hvilket musik kan I så anbefale? Noget, selvfølgelig, ala "all by myself" og den slags.. Noget som man kan tude til eller rase rigtig ud til.. Growl måske?

Kom med nogle forslag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 19:35

Fool nr. 1 med Brenda Lee

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-11-06 19:36

Du skal slet ikke spille sørgelig musik.Du skal tværtimod spille noget glad musik,så du kan komme i godt humør igenOp med humøret,selv om det kan være svært..

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 11-11-06 19:37

Er skam ikke selv blevet dropper for nylig, så det er ikke der den ligger..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 19:44

Alice coper =Go to hell, den er bare perfekt, hvis man er gal

Marylin Manson=Taintet Love, den er også pænt meget aggresiv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 19:46

Ellers kan man vel godt tude til alle de der Heartbeat cd' sange?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 19:47

Nul Dior....................................der skal tudes i gennem.

Og så skal der skældes ud......................meget.

Så skal der vurderes......................om kæresten var alt det værd.

Så skal der tudes lidt igen.

Og så lige et kig i speglet, "kæresten skal da ikke tro at verden er gået under".

Prøv at kigge på alle os..........................der findes mange flere idioter end din kæreste.

Spil så den med Brenda Lee ......................og tænk.

Fra Eyvind som har en lille smule ondt af dig.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 11-11-06 19:48

tak til Eyvind, som har fattet hvad man skal igennem når man bliver droppet..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 20:00

He he, jeg har nu heller ikke glemt det, og hvis jeg nu skulle, så har jeg fået det genopfrisket fra ungerne

Katie Melua=The closest thing to crazy

Kent= Dom som forsvann

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 20:01

Selv tak..........
Du vil ikke komme over det foreløbig, men på et tidspunkt retter du hovedet op og begynder at kigge ud på verden, som stadig har noget godt at byde dig.
Gør dig helt fri inden du binder dig igen...........en "trøster" holder ikke i længden.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 11-11-06 20:04

Men utroligt at det kan gøre MINDST lige så ondt at sige farvel til "blot" ens bedste ven, som ens kæreste hva? ..

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-11-06 20:28

Er man lidt til det 80'er-agtige, så er A-ha's "I do my crying in the rain" en sikker vinder...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-11-06 20:29

e.c.Du har på en måde ret,men man gør det hele meget værre ved at sætte en trist melodi på.Men ja,helt enig at man skal tude igennemMen uden den triste musik..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-11-06 20:39

Ved du hvad....Hvis du virkelig er så knust, så behøver du ikke alverdens tudesange for at fremprovokere tårestrømmen

Så ville du kunne bryde ud i hysterisk krampegråd til tonerne af champagnegaloppen

Og føle at hele din verden er brudt sammen ved at lytte til Nissernes Vagtparade

Op med humøret...det er kun en overgang, og han var sikkert ikke værd at tude over.....og så får du også så grimme røde øjne og hovedpine

mvh dova

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 11-11-06 23:39

Nej nej nej.....man skal sgu have lov til at tude igennem og trykke pedalen lidt i bund engang imellem. Så kommer "proppen" ligesom af og man kan lægge det hele lidt fra sig en stund. Det er ok at spille tudesange!
Tori Amos: Crucify
Patti Austin: Cry me a river
Chaka Khan: Through the fire
Eva Cassidy:Autumn leaves
Joni Mitchell: A case of you (fra "Both sides now")
Toni Braxton: Breathe again
Bonnie Raitt: I can't make you love me
Chaka Khan: Love me still (fra soundtracket fra filmen "Clockers)

Rigtig rigtig gode numre allesammen!

Accepteret svar
Fra : Knete

Modtaget 99 point
Dato : 11-11-06 23:45

Citat
Er skam ikke selv blevet dropper for nylig, så det er ikke der den ligger

Citat
Men utroligt at det kan gøre MINDST lige så ondt at sige farvel til "blot" ens bedste ven, som ens kæreste hva?

går det mon snart op for folk,at warbitch ikke er blevet droppet af en kæreste,men må sige farvel til en ven. Kniber det med at læse sådan en lørdag aften?

Forslag til gode tudesange;

Nothing compares to You med Sinead O´connor
Everybody hurts med REM
I can´t stop loving you med Bryan Adams
My heart will go on Theme fra Titanic

Og den bedste tudesang af dem alle > someone like you med Big fat snake..
men den gælder måske mest os "drenge"

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 11-11-06 23:56

og min kæreste begynder at tude når hun høre Ghetto Gospel med 2 pac OG DET ER SKU RAP eller noget lignende crap til hendes forsvar skal siges at det er tankerne på videon og teksten der tricker tuderiet,,,,det siger hun i hværfald

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 12-11-06 00:07

Tears in heaven med Eric Clapton skulle også være god at vræle til /med

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-06 00:53

Citat
går det mon snart op for folk,at warbitch ikke er blevet droppet af en kæreste,men må sige farvel til en ven. Kniber det med at læse sådan en lørdag aften?

Spørgsmålet var:

Citat
Når man lige er blevet dumpet af kæresten og bare vil tude rigtig igennem.. Hvilket musik kan I så anbefale? Noget, selvfølgelig, ala "all by myself" og den slags.. Noget som man kan tude til eller rase rigtig ud til.. Growl måske?

Så det svarer man jo ud fra i første omgang......at spørgeren så ikke kalder en spade for en spade, og først langt inde i tråden kommer til det egentlige problem, det synes jeg ikke har så meget med at gøre om man kan læse eller ej

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-11-06 00:58

Jeg håber ikke at det varer alt for længe, inden du kommer "ovenpå" igen.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 12-11-06 01:40

Citat
Så det svarer man jo ud fra i første omgang......at spørgeren så ikke kalder en spade for en spade, og først langt inde i tråden kommer til det egentlige problem, det synes jeg ikke har så meget med at gøre om man kan læse eller ej

men du svarede jo først EFTER at Warbitch havde været omkring det egentlige "problem",så jeg forstår ikke forsøget med at udlægge det som at du ikke kendte det egentlige "problem" INDEN du svarede?

men nu det alligevel lykkedes dig at misforstå min humor i forrige indlæg på trods af "blinket" så kan jeg som en lille serviceydelse informere dig om,at jeg primært tog pis på at det er lørdag,og at du og eyvind måske havde fået vin til maden

sry,at du ikke fangede dén,men straks gik i forsvars-position

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-06 09:15

Citat
og at du og eyvind måske havde fået vin til maden

Næ....for jeg drikker slet ikke vin

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 12-11-06 09:29

Tak for svaret Knete. JA, det er tilladt at tude..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-11-06 10:27

Selv om folk tage "gas" på mig, så vil jeg nok alligevel prøve at trøste når der kommer en forbi som trænger til at lufte ud.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 12-11-06 11:28

Der findes ikke noget så forløsende som en tudetur,så tud du bare løs