/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
server
Fra : tovelizzie
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 10-11-06 17:32

hejsa
jeg får ofte en besked om at ( du har mistet forbindelsen til serveren )
især ved spil ol. kan nogen hjælpe MVH. tove

Kommentar
Fra : smik

Dato : 10-11-06 18:46

Check dit netværkskabel, om det sider godt nok fast i begge ender. EVT. prøv med en andet et netværkskabel. De kan godt blive dårlige..

Mvh.Smik

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-06 18:50

Jeg véd ikke om jeg kan hjælpe,men vil gerne prøve.
Jeg har fået samme besked i flere måneder,og så sent som i onsdags,fandt jeg ud af at det skyldes mit trådøse netværk.Det pillede jeg fra,og satte et alm. lan kabel til.Derefter har jeg ikke fået flere irriterende fejlmeddelelser.Så hvis du har trådløst KAN det evt. være fejlen.
Hej fra dior.

Godkendelse af svar
Fra : tovelizzie

Dato : 10-11-06 21:34

Tak for svaret dior.tror godt det kan være problemet 1000 tak MVH tove

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-11-06 22:06

Hej Tove.Faktisk håber jeg det er det samme problem som jeg havde,for så er det nemt nok at løse.Jeg er spændt på om du får det til at virke.Du må meget gerne skrive igen,om du har fået det til at virke,eller ej.
Jeg krydser fingre
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 10-11-06 22:54

hej dior
det virker , har slet ikke fået nogen fejlmeldinger siden - jeg er meget glad , det var smadder irriterende hele tiden at få den besked , og smidt ud af spillet .
mange tak for et godt svar hilsen tove

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 10-11-06 22:55

til smik
også tak til dig , for et godt svar hilsen tove

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-11-06 23:07

Hej igen Tove.Det er jeg glad for at høre.Det samme problem har jeg haft i flere måneder uden at nogen har kunnet finde ud af hvad der var galt!Jeg er ikke selv en ørn til den slags,men ved et held fandt jeg alligevel ud af det.Så det var jeg da lidt stolt overJeg har selv fået hjælp herinde nogle gange,af nogle virkelige dygtige mennesker,så nu er jeg også stolt af at kunne hjælpe digDu må have en rigtig god weekend,og held og lykke med spillet.