/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kedelig Kandu?
Fra : jtlaursen
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 10-11-06 11:58

Hvorfor er Kandu siden så kedelig, hvis den da overhovedet er det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-06 12:13

Kedelig?

Hvad kunne du ellers tænke dig?

Et hornorkester?

En roterende islagkage?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-06 12:16

Set gennem de nye "VISTA øjne"

Jeg syntes den er dejlig kedelig, så man kan se på indholdet.

Men der da nogle friske reklamer - bl.a. hender der vil kysse når hun snakker. (fra BRF kredit)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-11-06 12:38

Hvis kandu.dk skal fungere som meningen jo altså er - være et site hvor folk deler deres viden og hjælper hinanden i alle livets små og store spørgsmål, jamen så er kandu.dk da fuldstændig som kandu ska være?

Hvad efterlyser du da jtlaursen?

Mvh. Dorthe.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 10-11-06 13:10

Kedelig??? Fyyy!

Det er den da aldeles ikke! Hvis det er smarte reklamer og underlige farver du vil have, så findes der mange andre sider til det... Her er det OS BRUGERE der er det sjove og spændende!
Hvis du lægger mærke til det, så finder du ingen tråd, hvor der ikke er en vittig sjæl som får gang i nogle interne jokes og fnidder! -læs: A.J- der findes ingen herinde som har så mange tråde der handler om ham, uden han selv er til stede...

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-11-06 13:15

Hej
Det Kan jo være at han savner Professer Svamp, Svampe Arne, og alle disse profiler.

IPM

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-11-06 14:00

Please....lad nu være med at lave denne tråd til sådan én

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-11-06 14:12

gaaaaab jtlaursen (sådan var det vist, giiiiiider ikke bladre hele vejen op igen for at se det rigtige navn).
se det var da keeeedeligt.

den søgning, som kan du har på utrolig mange emner, viset det, at vi er mange som er kedelige/keders os.?

hvis du nu giver et bidrag selv, som kan ruske op i os kedelige ...gaaaaab... kan det være, at du får noget andet at se.

men det er måske for kedeligt for kandutterne? (jt.laursen?)

vender mig liiige om på den anden side.

hvad med en frisker i folketinget . i ferien.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-06 14:16

Du er en kedelig type jtlaursen og passer godt ind i billedet.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-11-06 14:22

hvorfor tror i at det er jer jtlaursen synes er kedelige?. jeg læser det som at det er sidens opbygning der er kedelig og ikke jer(os),,,,,,

men i er måske kedelige,og reagerer derfor så hurtigt

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 10-11-06 14:43

Citat
Kedelig?

Hvad kunne du ellers tænke dig?

Et hornorkester?

En roterende islagkage?

</MOLOKYLE>

Det ved jeg ikke, netop derfor spørger jeg.
Citat
Jeg syntes den er dejlig kedelig, så man kan se på indholdet.

God pointe, der har du fat i noget.
Citat
Hvad efterlyser du da jtlaursen?

Igen: Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg.
Citat
Her er det OS BRUGERE der er det sjove og spændende!

Måske
Citat
Please....lad nu være med at lave denne tråd til sådan én

ENIG!!!
Citat
den søgning, som kan du har på utrolig mange emner, viset det, at vi er mange som er kedelige/keders os.?

What, ikke forstå?
Citat
hvis du nu giver et bidrag selv, som kan ruske op i os kedelige ...gaaaaab... kan det være, at du får noget andet at se.

Fornuftig tanke.
Citat
Du er en kedelig type jtlaursen og passer godt ind i billedet.

Bedømt ud fra hvad? Jeg tror du bruger for meget tid herinde hvis du tager det så personligt
Citat
hvorfor tror i at det er jer jtlaursen synes er kedelige?. jeg læser det som at det er sidens opbygning der er kedelig og ikke jer(os),,,,,,

men i er måske kedelige,og reagerer derfor så hurtigt

Ja jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger. Men tak for objektiviteten, det er der nogle der kan lære af.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-06 14:54

Ltlaursen ved ikke hvad han synes, derfor spørger han.
Det er ikke siden der er kedelig men laursen der keder sig.
Mor kan vel gi en kage med saftevand.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-06 15:02

Jeg vil sige at Kandu er lidt skiftende, når det kommer til kedelighed....

Alt afhænger jo som bekendt af øjnene, der ser.... Nogengange er siden "seneste indlæg" fyldt med spørgsmål om hjemmesider, biler, eller andet dødssygt... Jo, så keder jeg mig bravt, men der er andre der synes det vældig underholdende..

Helt generelt - Kandu er ikke spor kedelig... I så fald var der ikke så mange af os, der blev hængende herinde... Medmindre Kandutter generelt er et trivielt folkefærd...

Det kunne måske være et tillægsspørgsmål: Er Kandutter kedelige???

Vaxen

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 10-11-06 15:03

Citat
Det er ikke siden der er kedelig men laursen der keder sig.
Det kan være.

Citat
Mor kan vel gi en kage med saftevand.
Det er desværre ikke alle der stadig bor hjemme hos hende

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 10-11-06 15:05

Vaxen>> Endelig en der kan finde ud af at svare fornuftigt på tingene, tak for det vaxen. Og udemærket tillægsspørgsmål.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-06 16:41

Citat
Det er desværre ikke alle der stadig bor hjemme hos hende:-D

Så er det ikke helt så kedeligt med den latter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-06 20:51

Altså >>Vaxen<< ..................der findet da ikke noget mere sindsoprivende spændende end at læse om tomgangsskruen på en karburator til en Skoda.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-11-06 21:01

Intelligente mennesker keder sig aldrig !
HOLD DA KÆFT HVOR ER JEG DUM !
(Når jeg en gang imellem har fem minutter tilovers. Altså)
Gambrinus

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-11-06 21:28

e.c, jeg er faktisk i dag blevet gjort opmærksom på en kategori, som om muligt er endnu mere "spændende"...... KNALLERTER!!!!! Og så bliver det vist heller ikke bedre....

Vaxen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-11-06 22:25

[måske er det hele ment som en provokation bare for at se, hvor langt vi vil gå for ikke at kede os ihjel? såsom at forlade tråden?svært]

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-11-06 10:19

Hopper af her...................og kigger over i nogle spændende tråde om................... knallerter.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-11-06 11:13

Kan du huske det gamle udseende??????? Dét var kedeligt.
Det her er er da tidssvarende. Ok med mig.

At kandu-Teamet så er totalt uden for informativ rækkevide er noget andet. Feks. er Nyhedsboksen snart ét år gammel og fyldt med ligeså gamle nyheder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-06 16:07

Er der ik' snart nogen som spørger om noget interessant og underholdende? Såsom:

innerHTML i Javascript, noget CSS3, noget modulær XHTML 1.1

Intelligente mennesker keder sig aldrig! ....øeh? ...eller ALTID !!!

(...også på http://www.cando.dk/ )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-11-06 12:24

Tak for svaret vaxen.