/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Hårdehvidevarer - priser
Fra : jakiil
Vist : 1808 gange
180 point
Dato : 10-11-06 10:57

Hej Vi er ved at lave køkken om, og vi skal have ny ovn, kogeplade (indbygning) og emfang.

Jeg søger efter priser (vi har valgt nogle siemens modeller), er der nogle der kender nogle gode/billige steder at købe ovenstående?

Jane

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-11-06 11:03

Du kan da prøve her i første omgang:
http://www.elsparefonden.dk/forbruger/produkter/hvidevarer

En god idé er også at købe dem i Tyskland inden årets udgang, hvor momsen jo stiger i Tyskland med 3 %

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-11-06 11:08

Der er faktisk mange steder på nettet hvor der kan spares en pæn sum. På dette link kan det måske også godt betale sig at orientere sig, selvom jeg ikke er helt sikker på de handler med jeres foretrukne mærke :
http://www.snehvide.dk/default.asp?pageid=1192

/Palle

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-11-06 11:22
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-06 12:05

http://www.peterspris.dk/ her prutter du om prisen, får du ikke varen til den pris du ønsker, får du dit depositum retur

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-06 14:24
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-11-06 15:21

Skriv ned hvad I godt kunne tænke jer at købe, og ring så til:
ServiceRingen Hobro, 9852 4411

Go' weekend

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 10-11-06 17:00

hmm

jeg startede ud med gerne at ville handle i tyskland, men det er lidt svært at finde fysiske butikker til de helt rigtige priser, men søg på og du vil finde

kelkoo.de

Jeg er altid endt op med at købe via nettet med priser fundet på

kelkoo.dk

eller

hvidevarepriser.dk

michael, som lige har købt opvasker til 4400 (incl. levering) med listepris 6700 smart ikk...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 09:16

Hej Jakiil

Vi købte vore hårdehvidevarer hos Fleggaard Dandiscount - også Siemens.

http://www.e-trade.dandiscount.dk/

Jeg sendte en mail til dem med produktnumre og fik et samlet tilbud - dels ved levering på hjemadressen dels ved afhentning i DK eller Tyskland. Vi købte hovedsagligt Siemens, men måtte vælge fx. køl og frys i Bosch da de ikke havde vores vare i Siemens - men det er faktisk præcis den samme vare - så se dig for.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 09:22

ampere.. dit link er det samme som det Gambrinus kom med igår, men så må de jo være rigtigt, at det er godt

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-11-06 09:36

Nordsted1 - Iiiih hvor er du vågen på denne tid - jeg kiggede selvfølgelig efter fleggaard - men det er jo ikke deres hjemmesideadresse...

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/0207141015.htm

Nu får han så et "helt objektivt link" med i hatten...

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 09:46

Ampere... Jeg prøver at blive vågen, det er da næsten ikke til, med det kedelige vejr men da jeg jo kikker med i tråden, ville jeg da gerne lige se, hva du havde fundet ud af, og syntes jo nok, jeg kunne genkende siden.

Bortset fra det, da vi sidst købte vaskemaskine, fandt jeg en på nettet som jeg kunne bruge, jeg printede siden ud, og gik til den lokale hvidevarerforretning, han kunne overhovedet ikke matche prisen, og sagde selv det var et godt køb vi kunne gøre.... selvfølgelig kan jeg ikke finde lige præcis den side, hvor jeg handlede, men jeg kan bestemt huske at jeg sparede 4000 kr. på en vaskemaskine, det er godt nok mange penge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-06 09:55

Og bedst som jeg skriver jeg ikke kan finde siden, så er den der,

http://butik.el-stroem.dk/group.asp?group=418&sub=257

Den vaskemaskine vi bestilte, viste sig ikke at være på lager, det fik vi mail om, da vi havde inbetalt, jeg blev godt nervøs for om den så ville komme, man har jo hørt så meget. Vi fik yderligere en mail, hvor vi blev spurgt om vi ville annullerer bestillingen, man da det var et godt køb ville vi gerne vente. Vi fik yderligere en mail, med besked om hvornår vaskemaskinen ville komme, og så kom den ovenikøbet to dage før. Pengene blev først trukket på vores bankkonto dagen efter leveringen, så det var alt i alt en god oplevelse

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 12-11-06 09:58

Det ser ud til at jeg har fundet den rigtige pris hos vores egne lokale elekrtiker Lindved El

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 12-11-06 10:01

Hej

Tak for det gode svar. Det ser dog ud til at jeg har fundet den bedste pris hos vore egne lokale elektriker Lindvej El: 17.000 (listepris 25000)

Jane

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-11-06 12:38

Ja det kan nogle gange være "at gå over åen efter vand".

Held og lykke med jeres nye køkken

Mvh
Palle