/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
CPU til Scenic i845 (D1332)
Fra : boplads
Vist : 336 gange
200 point
Dato : 10-11-06 00:13

Er der nogen der ved om det er muligt at udskifte den eksisterende CPU (P4 - 1.7 - 400 FSB - 478) med en højere og i givet fald med hvilke.

Jeg har søgt op og ned af stolper på Siemens hjemmeside(r) uden at finde noget svat

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 10-11-06 02:20

hej
Umiddelbart nej du kan sætte en celeron 2.0 i men tror ikke den er hurtigere end 1.7 pentium, når man tager regnekraft i brug, mener osse det vil være at smide gode penge efter dårlige, da du nok ikke kan bruge noget af din ram muligt sdr måske ddr de bruger i dag ddr2, så helle købe nyt bundkort med processor og ram for en pris omkring de 1000 - 1500 kr det koster