/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DAB-radio m/CD Julegave
Fra : Gambrinus
Vist : 528 gange
420 point
Dato : 09-11-06 20:08

Min mor ønsker sig sår’n en nymodens DAB-radio med CD-afspiller i julegave.
Den skal sæ’fø’li’ kunne afspille brændte Cd’er
Hvis den kunne afspille MP3, ville det jo også være super.
Det skal være ghettoblaster eller et mini/micro-anlæg.
Hun vil gerne kunne slæbe rundt med den/det i mine forældres alt for store hus.
Batteridrift behøver den/det dog ikke kunne klare.
Ingen fancy faciliteter som hun alligevel ikke kan finde ud af.
Jeg har været lidt rundt på nettet og set at en sådan dingsbum burde
kunne anskaffes for omkring de 1000 kr. Billigere måske ?
Er der nogen af jer, der tilfældigvis har en godt bud på eller erfaring med sår’n en dingsbum ?
Oplysninger der kan føre til opklaringen og domfældelse af hvilken dingsbum, der kan klare ovenstående belønnes fyrsteligt !
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : fusses

Modtaget 430 point
Dato : 09-11-06 20:32

Hej

http://www.netget.dk/product.asp?affiliate=1&lang=el&product=2943

til en 700 kr.

Dette er det bedste jeg lige kunne finde... cd + DABradio.... men ikke med MP3 da vi kommer op i mini anlæg og en pris over 2500,-

Fusses

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-11-06 20:46

Ved du hvad Fusses ?
Den ser SLET ikke dårlig ud.
Et rigtigt godt bud.
Vi venter og ser, om der kommer flere bud. Der er jo længe til Jul (og lønningsdag)
Gambrinus

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-11-06 08:52
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-11-06 10:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 10:21
Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-12-06 03:40

Sådan fusses !
Den er købt.
Via dit link kostede den 799 kr. + porto.
Men jeg fandt den sørme tilfældigvis på tilbud i Føtex til 499 kr.
Den er bare helt fjong og den ka' også afspille brændte cd'er.
Gambrinus