/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Et digicam....
Fra : jumbovorre
Vist : 281 gange
50 point
Dato : 03-01-03 15:31

Hej alle...

Jeg står for at købe et nyt digital Kamera og har kigget lidt på et HP Photosmart C720, til en 2500kr.... Kameraet skal bruges til at tage billeder til hjemmebrug og behøver derfor ikke at være vanvittig godt, men skal dog stadig tage gode billeder....

Prislejet er op til ca 4000kr...

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 03-01-03 17:36

Hej illemig....

Hvad betyder det med linsen....? er der andet jeg skal kigge efter ?

Steffen

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-03 18:23

Jeg have købt et 4,1Mega 3x optical+2digital, det tog ELENDIGE billeder! OK jeg fik alle pengene tilbage (flot) og vil ikke nærmere ind på det.. men: Et Canon (Power Shot S30 3.3Mega) og et andet Canon (2.0 Mega som min søn har) var MEGA væsentlig bedre end det jeg troede var et godt køb!
Det har noget med Lens apature - ISO (dimsens følsomhed der optage billedet) m.v. at gøre.
Jeg har set på spec. over dit tilbud på http://www.thecomputerstore.be/HPdigiC720.htm De data ser absolut gode ud F/2,6 - 4,8 osv. (Canon siger F2,8-8,0 og ISO 50-800) .
Personligt er jeg bare helt færdigt med at vurdere efter f. eks. 4,1 pixel... tsk. Der er mange ting og - ja jeg mener så at have fundet netop det med lens og ISO m.v. og HP, Canon, Kodak...