/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af profilbillede
Fra : dior
Vist : 392 gange
20 point
Dato : 05-11-06 01:20

Godaften..Er her nogle der kan fortælle hvordan jeg sletter mit profilbillde?Det var en fejltagelse at det kom ind..
Hej fra dior.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 05-11-06 01:33

Hej dior, jeg kan ikke lige se hvordan du sletter billedet, men kan du bare ændre det ? Klik på Vis min profil og fanebladet Rediger min profil rul ned til Vælg en persoligt ikon, kan du bruge en af dem ? Højre klik på det ikon du vælger og vælg Gem billede som, nu har du det lille ikon som billede på din computer og kan gå ned til Upload et profilbillede, der klikker du på Gennemse og finder det lille ikon du lige har gemt og klikker Send
Det er lidt indviklet og det er mulig andre ved en anden måde

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 01:38

Hejsa ven.Jeg vil prøve det i morgen.Tror jeg er for træt nu,har knoklet hele dagen,men vender tilbage til dig.På forhånd tak.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 02:06

Tak for svaret o.v.n..Det var rigtigt hvad du skrev.Havde faktisk prøvet din metode,og ændret billedet.Men måske var det nye profilbillede for stort.Jeg venter på godkendelse.Har sat en blomst ind i stedet.

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 02:08

Tak for svaret o.v.n..Tak for svaret o.v.n..Det var rigtigt hvad du skrev.Havde faktisk prøvet din metode,og ændret billedet.Men måske var det nye profilbillede for stort.Jeg venter på godkendelse.Har sat en blomst ind i stedet.