/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til INO office keyboard
Fra : stig54
Vist : 2087 gange
100 point
Dato : 04-11-06 17:35

Jeg har et trådløst sæt af ovennævnte model, men kan ikke finde min driver cd. Hvor kan den downloades, da der er en del funktioner, der ikke virker da det kører som et standard tastatur??

Accepteret svar
Fra : bog

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-06 22:49

Fuldte der ikke nogen software cd eller noget med til det.
Eller står der ikke noget end INO3 under det

Med for at du kan finde noget, skal du finde ud af hvem der er producenten af det. INO3 er coopdanmarks eget mærke
Men til de produkter kører de på windows standard driveren og softwaren er bare et program der ligger ved siden af uret. Har før brugt doftware til Labtech tastatur på mit Memorex trådløse tastatur i mus uden problem. Der kan da blive lidt problemer med knapper

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-11-06 23:49

Som du ser af mit spørgsmål kan jeg ikke finde den medfølgende CD, De fleste knapper virker, dog ikke rullehjulet på tastaturet men værst f-knapperne, og så savner jeg ikonet nede i hjørnet.

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 05-11-06 10:39

Tak for svaret bog.
Fandt cdén,har søgt efter den i en uge, men tak alligevel