/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Næsten ingen lyd i Beocom2000?
Fra : iluap
Vist : 1023 gange
300 point
Dato : 02-11-06 08:11

Nogen der ved hvordan man får højere lyd "begge veje" i en Beocom 2000 udover at bruge skydeknappen - den er købt brugt uden brugsanvisning og man kan næsten intet høre i den.

Jeg har skiftet begge ledninger uden at det har hjulpet.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-11-06 08:47

Måske du skulle overveje at få skifte batteriet i fonen?Det kan evt. hjælpe
Hav en god dag.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 09:02

Der sidder ikke noget batteri i (det er et specielt et på 3,6V som jeg husker det).

Jeg vil da ikke afvise at et batteri kan få telefonen til at virke igen, men jeg har svært ved at forestille mig det?

Hende jeg købte telefonen af sagde at den virkede udmærket inden hun sendte den.

Der burde komme endnu en Beocom 2000 med posten i dag eller i morgen - så kan jeg prøve med et andet rør (medhør virker godtnok).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 09:57

lige en lille bemærkning herfra - hvis du har telefonen på en forlængerledning (altså udover den direkte fra tlf til stik) kan lyden IND forringes betydeligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 09:58

og et ekstra ps - kontroller at den virkelig er tilsluttet rigtigt og ikke sidder blot en smule løst

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 10:25

Har prøvet i flere forskellige stik hvor andre telefoner virker perfekt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 10:36

og du bruger ikke forlængerledning ???

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 10:41

Nej, jeg bruger ikke forlængerledning.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 10:50

der er en kanu´er der har manualen - måske kan du kontakte vedkommende
http://www.kandu.dk/Spg26887.aspx

du kan kontakte bang%olufsen på tlf 96 84 45 25 - de kan enten vejlede dig eller måske kopiere en manual til dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:01
Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:03

Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:05

arghhh - ok nuppede det sidste link fra en gammel side så den glemmer du bare

prøv dog at kontakte B&O - muligheden er rimelig god for godt resultat

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:05

"du kan kontakte bang%olufsen på tlf 96 84 45 25 - de kan enten vejlede dig eller måske kopiere en manual til dig" Tak - det vil jeg overveje

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:08

http://www.bang-olufsen.com/sw10006.asp nok bedste mulighed - held og lykke

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:12

prøv dog at kontakte B&O

Har lige mailet til ham gutten der blev linket til.

- muligheden er rimelig god for godt resultat

Hæ hæ - havde faktisk opgivet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:19

ved du hvad - jeg havde problemet med en anden B&O telefon - og jeg fik faktisk en kopi af manualen fra tdc´s butik - også værd at prøve

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:22

Okay - har bare svært ved at forestille mig at der er andre muligheder for at skrue op for lyden end det skyde-potmeter man kan se.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:26

tjah - kender kun telefonen af udseende - så der kan jeg ikke sige noget

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:35

Okay - det ka være der kommer en på banen der ved noget. Snakkede med min søster der lige har kasseret en lignende telefon - hun mente det var samme fejl.

Håber den anden jeg har købt kommer i morgen - så kan jeg sammenligne og evt bytte stumper.

Har osse en anden Kirk hvor jeg evt. kan prøve med røret (passer stik sammen) - den ligger dog 10 km. væk herfra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:37

sikke en masse vrøvl man kan få ud af det problem - men ihhh hvor kan det også gøre en rasende

btw - kirks telefoner har i almindelighed en rigtig god lyd både ind og ud - er man en smule tunghør der det en fordel

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:42

Specielt Beocom 2000 sender en meget kraftig lyd ud - når min søster ringer skal jeg holde telefonen lidt væk fra øret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:43

ohhh ja kender problemet

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 11:49

Nå ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 11:54

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-11-06 12:10

Er lige tilbage med en lille bemærkning..
Det er vist mig der har misforstået noget.Da du skrev at det var din Beocom der var noget galt med,troede jeg først det var en trådøs B&O du havde.Selv har jeg en Beocom 6000(Trådløs)Og den er der batteri i.Så det er nok en helt anden model du har.
Håber det lykkes for dig at løse problemet
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 12:16

dior - det er også meget vanskeligt at se forskel på 2000 og 6000

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-11-06 12:23

Mirit..Jeg så først for sent at der stod Beocom 2000.Og den kender jeg slet ikke.Tænkte såmænd bare at det nok var én der mindede om min.Men den er feset ind,at det er en helt anden slags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-06 12:29

stakkels iluap - tråden her er da gået helt i smalsnak

sorryyyyyyyyyy iluap -

dior.... no comments

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-11-06 12:32

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 12:58

"Selv har jeg en Beocom 6000(Trådløs)Og den er der batteri i.Så det er nok en helt anden model du har."

Ja, det er en traditionel telefon - ikke trådløs.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 02-11-06 13:00

"stakkels iluap - tråden her er da gået helt i smalsnak"

Det er sq ligemeget - kommer fra usenet, hvor vi fx. i dk.snak.bil har haft tråde på op til 400 indlæg

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 03-11-06 19:27

Har i dag fået Beocom 2000 nr. 2 med posten - dén fejler ingenting. Piller jeg røret af dén og sætter over på den 1. jeg modtog virker dén osse perfekt. Røret på den 1. er altså defekt. Røret kan tilsyneladende ikke adskilles - ellers ville jeg ha set om jeg ku ha smidt nogle stumper i fra en Kirk jeg har liggende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 19:30

herligt så kan du høre hvad der bliver sagt

køb en brugt igen - kan være du er heldig hos dba

Kommentar
Fra : dior

Dato : 03-11-06 19:33

Det var godt du så fik en anden.Det er jo umuligt at undvære sådan et apparat
Hav en god weekend.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 04-11-06 00:02

Hæ hæ - har så mange fastnettelefoner at jeg kan fodre svin med dem - dét var blot fordi jeg vidste der var en god lydkvalitet i denne her - og det er så i øvrigt osse en gave til min yndlingshustru

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-06 09:49

hov hov - yndlingshustru ??? Hvor mange har du så af dem ?????

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 00:19

Kan du holde på en hemmelighed?

Dét ka jeg osse!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 00:22

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 00:37

Pauli..Røb nu ikke at det er mig der er din ynglingshustru

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 00:49

Jeg kan ikke helt genkende dig på billedet!?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 01:15

Jeg har da fået en foryngelseskur.Har du glemt det?Derfor KANDU ikke kende mig på billedetMå vist hellere stoppe med at skrive pjatterier her,ellers vanker der nok en masse s''''baller...

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 01:23

Hej Dior - klikkede på dit billede af katten (troede det var en hund) og så dit rigtige billede - det var jo noget helt andet! Sov godt hérfra når det kommer så vidt - det var hyggeligt at snakke med dig/jer!

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 01:34

Hej Dior - klikkede på dit billede af katten (troede det var en hund) og så dit rigtige billede - det var jo noget helt andet! Sov godt hérfra når det kommer så vidt - det var hyggeligt at snakke med dig/jer! Nej da,det var ikke en hund,men 5 katteHi hi.Men profilbilledet ER mig.Men har lige skrevet til KANDU,for vil have det slettet.Véd bare ikke hvordan jeg gør det..
Tak du må også sove godt.Syntes også det var hyggeligt og sjovt at skrive med dig.Dejligt at have venner herinde,også selv om man ikke er kanon skrap til alt det med pc..Men det er til at overlevePs.De 5 katte du ser,er mine egne.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 01:44

Nej da,det var ikke en hund,men 5 katteHi hi. Lidt svært at se det når man ik ve det! Men profilbilledet ER mig. Ja, dét ku jeg godt regne ud Men har lige skrevet til KANDU,for vil have det slettet.Véd bare ikke hvordan jeg gør det.. Nå, du ser da ellers sød ud
Tak du må også sove godt.Syntes også det var hyggeligt og sjovt at skrive med dig.Dejligt at have venner herinde,også selv om man ikke er kanon skrap til alt det med pc.. No problemos - dét funker da fint! Men det er til at overlevePs. Som sagt - dét kører da bare! De 5 katte du ser,er mine egne. Okay - vi "nøjes" med Bamse hér: http://kortlink.dk/38bn - han ligger bag mig og sover

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-11-06 01:55

Ja,heldigvis funker det som regel fint herinde.Jeg syntes det er et godt sted,og har allerede fået meget hjælp herinde fra,men også mange mobberier,men pyt med detSå er der andre ting jeg er god til,men meget nysgerrig når det drejer sig om pc!!Jeg vil kigge på din side om Bamsen i morgen.Hvis jeg nu glemmer at kommentere,så skriv lige til mig.Jeg er vildt træt lige nu..Har knoklet med at flytte om i stuen.Noget nyt skal ske engang imellem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 09:27

dior....
Citat
har lige skrevet til KANDU,for vil have det slettet.Véd bare ikke hvordan jeg gør det

det er kandu teamet da rablende ligeglade med

men gå ind i din profil og vælg rediger profil - så kan du fjerne - tilføje - for eks et af dem der allerede ligger fra kandu´s side

godmorgen herfra til jer to snakkemaskiner

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 10:25

"...har allerede fået meget hjælp herinde fra,men også mange mobberier". Nå, okay - har jeg ikke oplevet hér men kommer her heller ikke så meget, men derimod på usenet, hvor man kan møde alle mulige slags folk "Så er der andre ting jeg er god til" Hvad er dét? "Har knoklet med at flytte om i stuen.Noget nyt skal ske engang imellem" Hæ hæ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 10:36

*SPAM* - - kandu har oprettet smalltalk af samme grund

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 10:59

Okay - er en krig siden jeg har været hér sidst - er vant til usenet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 11:02

går nok - flueben kan fjernes hvis man taber tålmodigheden

hav en god søndag

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 05-11-06 11:13

"flueben kan fjernes" Hmnn - kan du ikke lige give mig et lynkursus - forstår ikke princippet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-06 11:22

Citat
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

[v] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

alternativt gå ind i profilen og fjerne fluebent under abonnementer - men så får du overhovedet ikke mails når der er noget i kategorien kandu.dk