/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Indkøb af råvarer ??
Fra : dennisdahl
Vist : 976 gange
200 point
Dato : 02-11-06 03:38

Hej derude

Jeg tænker på at starte et firma som skal sælge mange forskellige ting og sager på nettet.

Så jeg leder efter nogle engro/importører/fabrikanter, som gerne skulle ligge i Tyskland / Sverige.

Men er der en liste med disse på nettet / findes sådan en oversigt i det hele taget ????
Hvis ja, hvor ???

På forhånd tak for hjælpen

Dennis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-06 06:23

Der er ikke serveret til dig, du må søge efter det ønskede.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-11-06 07:38

Der findes ingen sider der sælger "mange forskellige ting og sager". Biler, flyvemaskine eller raklameartikler!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-11-06 08:14

Du kan jo investerer i en importguide på qxl, men jeg tror du er nødt til at komme lidt nærmere ind på hvad det er du gerne vil handle med.

Accepteret svar
Fra : lianes

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-06 09:46

hej dennis. du kan jo prøve at kikke på KELKOO, kan være der er noget du kan bruge der. vh lianes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-06 16:26

Når du skriver råvarer, så betyder det materiale til produktion.
De gule sider, handelskamre ude i verden o.s.v.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-06 23:17

Grunden ti lat nogle mennesker tjener penge på den slags forretninger er at de selv gør arbejdet og finder varen til den bedste pris, hvis andre kunne fortælle dig hvor du kunne få fat i det, ville de selv gøre det, og ikke fortælle dig om det for det ville da være dumt at skafe sig selv konkurrence

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 03-11-06 23:17

Tak for svaret lianes.

Det var ikke lige det svar jeg søgte men det nærmeste ...

Dennis

God jul

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 04-11-06 11:44

hej dennis. takker. og iligemåde. og held og lykke. vh lianes.