/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
CCjunior Skal man BLAKKES for
Fra : disken
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 01-11-06 22:33

Og DIG HAR HJULPET PRIVAT.
FUK - det er sgu da latterligt, kan du ikke hore sandheden, så FUK dig.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-11-06 22:41

He...??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 22:48

altså disken - når du går ud at dit gode skind gør du det så man er ved at snuble over det

BTW... sandheden er ilde hørt blandt mange - især hvis den slår igen

hav en herlig aften og nat

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 01-11-06 22:58

Ja, du har da tit kigget forbi for at hjælpe i haven

Men faktum er at du råber og skriger så det hele rotere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-11-06 00:16

roooooolig nu...disken, tag nu liige og mediter over dine udtalelser inden de bliver postet..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-06 00:57

Med den gang usammenhængende vås du skriver her disken http://www.kandu.dk/spg95873.aspx - kan jeg godt forstå at CCjunior har lukket dig ude fra den tråd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-06 02:56

AJ rørt op med 2 dele sofus

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:04

ER DET rigtigt,,,,,,,,jeg kører ikke med din BAG %
Og hader at komme i nærheden af en SPRITBILIST, der ikke kan erkende at 0,5 er for meget. selv dagen efter, så er det sgu ikke mig der er noget galt med

[CITAT][Men faktum er at du råber og skriger så det hele rotere /CITAT]

Godt delt med sandhed, + BAG-TØMRER + Politiets selvregner = kører intet.

Men prøv at køre en/t barn i skole med den BAGSMÆKKER.

Smid penge ud til en TAXI, skal man absolut løre med en FAR´S brandert.

Men selvføgelig - alt for at ungerne kommer hurtig i skole.

Så har i dem JO ikke de næste par timer.

Og til alle andre,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:07

Citat
He...??????

Endnu værre at Citaterne ikke virker

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:08

UPS, det virker - åbentbart, hvem man citerer.......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:10

Citat
altså disken - når du går ud at dit gode skind gør du det så man er ved at snuble over det

Hvem kørte jeg ned....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:14

Citat
AJ rørt op med 2 dele sofus

Mange meninger om et menneske.
kan ikke leve med det, og omvent........oder.

Annuller spørgsmålet
Fra : disken

Dato : 02-11-06 04:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål