/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Idag er jeg i godt humør
Fra : 3773
Vist : 905 gange
500 point
Dato : 01-11-06 14:05

Derfor 500 bobs til bedste og mest vanvittige indlæg!

Hvilket afgøres suverænt af mig!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-11-06 14:27

Det ska' vi ski' nok få ødelagt !
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 14:28

Nyt fra Kandu....................!!!
Citat
Fremover bliver det lettere at modtage præmien hvis du har vundet:
Klik med højre mustast på pengesedlerne ude her i siden.
Vælg udskriv billede
Husk at sætte printeren til 2 stk, så du også får bagsiden med.
Der bør kun hentes en gang pr. vinder så farverne ikke bliver for tynde.
Vil du ikke bruge pengene med det samme så vælg gem billede som.
Du kan også vælge send billede som email direkte til din købmand.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-11-06 14:30

Elvis ER død.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 14:35

Nix Gambrinus - JEG er Elvis!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 14:36

Hvem er elvis.................er han fra Jylland.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 14:36

Iøvrigt har jeg hørt du laver to mands arbejde, når du reparerer computere...........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 14:37

Gøg og Gokke for eksempel

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-11-06 14:42

Og jeg har hørt, at du har det med kvinder, som min hund har det med biler.
Den jager dem, men aner ikke, hvad den skal stille op, hvis den fanger en.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 14:43

3773 vil ha' de point selv.
Gambrinus reparerer ikke computere.......................han ødelægger dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 14:59

Nåehh ja, det har han jo sæ'l fortalt.

PS Kan man give sig selv poæng???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 15:00

Ellers er det nemlig rigtig Gambrinus............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 15:02

Min tidligere nabo har en sct bernhard. Den påstås at fange små røde biler og grave dem ned i baghaven. Ligeledes påstås det at alle kødbenene der ligger og flyder på græsplænen er resterne af postbudet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-06 15:04

Citat
Idag er jeg i godt humør

Det er da dejligt at høre. Håber da, at det vil vare ved

Min dag startede med et godt humør indtil jeg skulle under bruseren

Fyret var gået i stå, så vandet var ikke bare lidt koldt, men meget meget koldt.

Men så fik jeg en kold afvaskning

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-11-06 15:10

Dagens mest vanvittige:

Citat
Nix Gambrinus - JEG er Elvis!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 15:11

LOOOL

Oliefyr er til at få traumer over. Især når de skal have olie på!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-06 15:13

Det er nu et gasfyr, men sådan et kan også gå i stå.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 15:22

Gas er også skrækkeligt dyrt i tiden.........Og de er ikke så simple man selv kan makke ret meget med dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-06 15:31

Jamen nu har jeg fået det i gang Så lige nu er jeg også glad igen.

Kiggede lige montøren over skulderen sidst der var noget galt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-06 16:06

Ans jeg tror at du tager gas på os
Gør som mig, undgå badet og spar på kullet, det er nesa's nye elvise råd.
e,c kender ikke Elvis, men han har betroet mig at han gik i klasse med Louis Armstrong
Se sæl beviset i denne private mail.

/
. |_

Citat
PRIVAT MAIL

Hej natmad
Jag ha gåt i klase med Luis amstron
Helsen æ,c

Ja det er ganske vist

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-06 16:15

Oliefyr kulfyr gasfyr .

Jeg kender en højfyr der en gang havde tyk mave, og var fyldt med gas,
nu har han tynd mave, vi kalder ham biofyr

Det er forresten min granonkel

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 16:25

Er der for resten nogen der ved om 3773 overhovedet har alle de point, som han udlover.
Hvor skulle han også få dem fra.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-11-06 16:34

vha snyd ec

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-11-06 17:03

Endnu flere tiltag hos Kandu.................!!!

Citat
Det er nu muligt for de Kandubrugere som kører med paralel DVD på samme port som master, at bruge den nye Kanduvideochat - man skal bare sørge for ikke at have for meget lys direkte mod skærmen så de andre bliver blændet.

Vi ses.

Kandu - museum:
Her kan ses alle de præmier som endnu ikke er sendt ud til vinderne.
http://www.kandu.dk/FileNotFound.aspx

NB.(alle præmier kan nedarves til 3. generation)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-06 17:17

På et af vores lokale teatre, Svalegangen, spiller de for tiden:

"Natmad med oberstinden"

Dér kan man bare se, natmaden...

Du KAN altså spise alt.....

Eller er du ved at fedte dig til 500 danske kroner?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-11-06 19:40

3773 - oliefyr høh. det er sgisme da derfor de alle er gået over til pillefyr. (undskylder hvis andre har samme forslag. har ikke helt orket at pløje mig igennem ALLE indslagene.)

bare hit med poængerne, så skal jeg nok videresende dem til dig, som du jo vil. men procenterne, er de til at komme inærheden af?? til mig altså. nå ikke, du får dem så ubeskåret, nul administration, nul ingenting.

natmaden - står der nu oberstinder på menuen?

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 500 point
Dato : 01-11-06 20:04

Citat
Derfor 500 bobs til bedste og mest vanvittige indlæg!

Personligt kunne jeg godt nøjes med en enkelt Bob, hvis bare han er sød og rar og kan skifte Peugeotens hjemmefutter til vinterdæk

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-11-06 00:10

Jeg skal såmænd bare ha skiftet et forhjulslejre på Transitten...så er jeg glad.

I mænner ka egentligt føjte rundt som i lyster..bare i hjælper til..altså

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-06 01:18

Ja, sommetider må vi kvinder nøjes med et forhjulsleje......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-06 02:33

Æv jeg er os'så gammel , hva'er'd der er, ved det der forhudsleje som jeg ikke helt har fårstået. ??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-06 05:54

natmaden: GODNAT!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-06 06:06

Du sidder på potten og filosofferer over livets små - og især - store fortrædeligheder.

Kikker på dine negle - mjah måske lift filning vil være på sin plads.

Huden omkring neglene er udsædvanlig fin - den plejer at flække å' såen.

"Det er nok fordi, jeg har fået hård hud.................lang tænkepause..................

...........af HVA'???"

Af at pille næse...

Er dét ikke vanvittigt?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-11-06 07:43

Det er sq da vanvittigt, at jeg kommer med denne kommentar - som slet ikke er det.

Kan I alle have en vandvittig god dag - afhængig af bopæl.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-11-06 08:43

Citat
"Det er nok fordi, jeg har fået hård hud.................lang tænkepause..................

...........af HVA'???"

Af at pille næse...

Oj oj oj, Moster, så tør jeg ikke tænke på, hvordan din NÆSE så ser ud

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-06 11:25

Den næse ser sikkert dårligt ud, ja den har jo ingen øjne

Kendte en gang en hund uden næse, den lugtede noget så forfærdeligt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-06 12:33

Men den så godt ud og den så godt ud!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-06 12:56

Not Found
The requested URL /Word_for_today/word_for_today.html was not found on this server.
_________________________________________________________________________________

Apache/1.3.33 Server at ccw.dk Port 80

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-06 13:10

http://ccw.dk/dagensord/

Ja så så den vel godt ud, især efter andet besøg hos konsevatoren

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-11-06 19:19

Nå, jamen hold da fast. "Dagensord" leverer simpelt hen opskriften på at undgå skilsmisse: Kvinder skal ikke blive hysteriske og mænd skal ikke gå.

Der er nok rigtig mange skilsmisseramte, der føler sig snydt, fordi ingen har fortalt dem dét...

Narrjj sikke noget pjat!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-11-06 19:22

I stedet til almen oplysning:

10 ting, mænd ved om kvinder:

1. Øhhh
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. De har bryster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-11-06 20:32

2. hjerne............................de har hjerne - nemlig.

Og hvor ville jeg gerne bytte, så kan jeg komme af med min gamle slidte -
og få en helt ny og ubrugt.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-06 21:06

Da Gud havde skabt Adam og Eva, sagde han : "Jeg har 2 gaver tilbage. Den ene er kunsten at kunne tisse stående....."
- "Den vil jeg ha' !" afbrød Adam. Eva nikkede. Så Gud gav Adam gaven. Adam råbte og skreg af glæde, rendte rundt i Edens have og tissede op og ned af træerne, løb langs stranden, hvor han tissede mønstre i sandet.
Gud og Eva betragtede den glade mand og Eva spurgte: "Hvad er den anden gave ?"
Gud svarede: "Hjerne...."

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-06 21:06

Du kan sikkert få Fjogs til en billig peng'...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-06 17:15

Øh

Der står en kvinde bag alt........
Min veninde fandt på http://www.tislet.dk/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 18:34

Hva' er det for nogle venner, du har, natmaden?

Har de ikke andet at give sig til?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-06 19:34

Jow da! Men der er for langt til julestuen i den gamle by
Og så kan du jo osse skrive dit navn i sandet
Og de kan være van(d)vittig praktiske på ferieturen http://natmaden.dk/_funmedia/notislet1.jpg
For slet ikke at tale om at mænd snart ikke kan gøre det i fred http://natmaden.dk/_funmedia/notislet2.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-11-06 20:05

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-11-06 22:13

Den der tislet er sgu da super..

men...tænk sig at kun være mand...uff

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 10-11-06 17:01

Tak for svaret karenD. Faktisk skal kærestens dyt have service og vinterdæk monteret her i weekend, så du holder bare lige ind.........Menæhhh jeg hedder jo ikke Bob. Til gengæld er jeg en flittig nyttig idiot af jysk afstamning, og kunne snildt fikse sådan en Pug (her sæl' en).

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-11-06 00:57

3773, så kan jeg stærkt anbefale, at i kører til Tyskland og får lavet dytten. Vi har lige sparet 30-40% på at få skiftet forhjulslejrer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-06 09:00

Hvorfor????

Komplet service, olieskift, filterskift tændrør, hjulskift, check af alle væsker mv tog mig et par timer. Hjullejer skiftede jeg selv sidst det var galt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-06 10:05

3773 - hvornår kommer du forbi Århus......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-06 12:14

Blandt andet idag!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 13-11-06 12:35

Hæh..tråden der ikke ville dø..

Nå, men ellers tak for tilbuddet, 3773. Men da jeg viste tråden til min private Bob (som heller ikke hedder Bob), så kom der lidt andre boller på suppen, så nu står Den Lille Røde Bil med fine vinterdæk - og det samme gør Den Store Grå Bil...
og minsandten om ikke også "klippemodulet" blev pillet af havetraktoren, så den kan trække kælke rundt i haven. Så nu er vi vinterklar....så mangler vi bare sneen...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-06 13:14

LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-06 13:51

Ærgerligt 3773 - min porsche er ikke hjemme i dag.....

Reparerer du også de nyere biler med al computerudstyret?

At tænke sig, at en folkepensionist skal af med 15.000 for en lillebitte dims, som de ikke engang er sikre på, er problemet........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-11-06 18:57

ja ok 3773, men jeg ka jo ikke selv vel?

Men de er dælme effektive de tyskere!