/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
upload/share fil delings sider
Fra : octopussy
Vist : 835 gange
100 point
Dato : 31-10-06 10:31

Nogen der kender nogen sider ligesom denne www.esnips.com hvor folk kan uploade alt lige fra mp3 musik, til spil , pdf filer osv. Det skal være sider hvor tingene kan downloades direkte fra siden, og ikke noget rapidshare agtigt......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-06 11:00

Der er denne, meeeeen det er jo ikke lovligt, så jeg kan ikke anbefale dig at gøre det

http://www.downloadsglobe.com/warez/?gclid=CJLZjbWEo4gCFQPsXgoddRmbRw

Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 31-10-06 11:44

Jeg søger en side hvor man bare kan skrive i et søge felt hvad man søger efter, og så kommer det frem, så man evt kan højreklikke og gemme...altså så man IKKE skal hente et program ned på computeren inden.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-06 11:56
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-06 12:14

Hvis det du søger er betalingspligtige programmer og spil som så skulle ligge på en eller anden server til fri download - så glem det - en sådan server ville blive lukket i løbet af nul komma fem.

Er det bare billeder o.lign. du vil dele med venner og bekendte er mirits link udmærket....

Hvad er det du søger ?????

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-06 14:57

Det eneste stabile til den slags er torrentsider. filerne ligger ikke på serveren men hos mange bruger. derfor er det PT svært at få lukket disse sider. Du skla bruge en klient for at downlode disse filer. Og programmet Utorrent er det mindste og næmmeste program at bruge. Og så er det et godkendt program på de fleste sider.

Elloers er der jo altid www.tucows.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-06 15:25

Citat
altså så man IKKE skal hente et program ned på computeren inden

DET finder du ikke

En eller anden klient skal du bruge....

Godkendelse af svar
Fra : octopussy

Dato : 01-11-06 10:35

Tak for svaret copycatDK.