/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
500 danske kroner.
Fra : creamygirl
Vist : 708 gange
500 point
Dato : 30-10-06 13:31

Er udlovet som denne månedes præmie!

Så er der vel en reel mulighed for, at vinderen får præmien tilsendt indenfor en overskuelig fremtid. Dette forudsætter selvfølgelig, at der er ikke leveringstid på de 500 dask, hvilket jo har været kandus forklaring på de manglende tilsendte præmier tidligere..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-06 13:39

Hold da helt kæft - nu skal der samles poænger - men egentlig syntes jeg de burde fjerne månedens præmie. Det ville måske betyde at mange kun gik ind i spørgsmål hvor man havde en brugbar kommentar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-06 13:45

Citat
men egentlig syntes jeg de burde fjerne månedens præmie.

Jeg synes da at læse rundt omkring, at folk ikke modtager deres præmier, så måske er månedens præmie allerede fjernet. Vi ved det bare ikke endnu

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-10-06 13:49

Citat
Det ville måske betyde at mange kun gik ind i spørgsmål hvor man havde en brugbar kommentar
- yderligere ville det måske nedbringe antallet af "svar" der kun går ud på at tage udgangspunkt i et svar der allerede er givet for derefter at søge det tyndt på nettet og komme med en masse varianter.

Det er bl.a. se, at efter der ikke har været svaret på et spm. i et langt stykke tid, så kommer der ca. 5 min. efter at der er en der drister til at svare en masse "kloge" personer og kan det hele

Nu kan det jo diskuteres om det er det samme jeg gør her

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-06 13:56

Jeg har lige været inde at kommentere 123 spørgsmål efter AJ metoden og er næsten sikker på at de 500 dask er mine

//bentjuul

Citat
så måske er månedens præmie allerede fjernet. Vi ved det bare ikke endnu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-06 13:56

Citat
Nu kan det jo diskuteres om det er det samme jeg gør her

Nu findes der ikke noget spørgsmål her, så det er der vist ingen fare for

Vi banker den lige op på 500. Ikke 500 danske kroner, men 500 poænger!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-10-06 13:58

500 dask???
hvad er det nu für ein ding???
jeg har henvendt mig 4 gange (mails) til kandu. nul svar.
det er da til at blive harsk over.
det er ved at være 7 måneder siden, så utålmodig kan jeg vel ikke kaldes?

er der en eller anden, som senere end april har fået deres præmie?
mon man er blacklistet?
tjae, man spø'r og spø'r.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-10-06 13:59

Citat
Nu findes der ikke noget spørgsmål her, så det er der vist ingen fare for

Puha ellers havde det jo også været pinligt. Og lige for at uddybe så er det jo fint hvis man kan forbedre et svar ved at komme med supplerende oplysninger, men syntes bare ofte jeg har set at det ikke er tilfældet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-06 14:08

aasenissum > Opret et spørgsmål til kadu i kandu kategorien - om hvornår du får svar på dine 4 mails og hvornår du modtager præmien. Og send så en ny mail til kandu med link til spørgsmålet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-10-06 14:09

Glem det bentjuul!

Det er da helt klart mine 500 dask, har faktisk allerede været ude at bruge dem og oven i købet scoret rabat fordi jeg købte julegaver i god tid!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-06 14:14

Det er da noget af det værste Kandu er i gang med....

Nu bliver der da rigtigt "svindlet" og uddelt point - Det er galt nok i forvejen med alle de dobbeltprofiler.....

Desuden må det snart være på høje tid at Kandu for en eller anden "moderator" til at styre hvad der kommer på Kandu.
Vi er efterhånden ved at blive oversvømmet med stillingsannoncer og køb/salg....

PS:

Jeg er lige blevet lovet at de 500 tilfalder mig

Så I behøver ikke "jagte"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-10-06 14:36

[CITATDet er da noget af det værste Kandu er i gang med....

Nu bliver der da rigtigt "svindlet" og uddelt point - Det er galt nok i forvejen med alle de dobbeltprofiler.....
][/CITAT]

Hvorfor skulle der blive svindlet fordi præmien for en gangs skyld er kontanter

Det er jo ikke den der har tjent flest point der vinder præmien, men en simpel lodtrækning der afgør det

Du behøver såmænd kun have optjent 10 point, refi (det laveste der kan udloddes for et svar) for at være heldig at vinde.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-06 14:37

De siger at for at sende mig de 500 skal de have mit kontonummer og pinkode ??????

Kan det være rigtigt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-06 14:40

..og

Rigtige penge istedet for "et stk månedens skrammel" i form af ligegyldige dimser og andet habengut, som vinderne angivelig venter længe på.

Hvad med præmieafgiften osv??? Hvem skal nu betale? Og jagten på de ugudelige superpoæng!!!! Mon ikke sitet stille og roligt undergraver sig selv, og kigger ind i en snarlig lukning.

Kandue-teamet = Her samarbejder vi, ingen ved hvad de andre laver, men alle modarbejder hinanden! LOOOL

Tror snart jeg melder mig ud, eller på bedste Bjarneske facon laver mig en fire fem seks skyggeprofiler. Så kan jeg vel blive hevet ud!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-06 14:42

Ja "Dova" det har vi jo set eksempler på

Men det er nok de færreste der tænker så langt - jo flere lodder jo større chancer

Det ser vi jo hver gang der er nogle der skal have "tømt" deres "konto"

Men derfor mangler der nu alligevel en til at "sortere" spørgsmål

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-06 14:48

Jeg ville da meget hellere vinde et super-duper surround system med 17 x 2000 Watt pmpo-fidus-fup, med et signal/støj forhold på ungefær 35 dB. Appaterne er på fineste facon udført i billig sprøjtestøbt plastic med billige kinesiske enheder limet i. På trods af dette garanteres dog en frekvensgang stort set lineært fra jordskælv til noget kun hunde kan høre - +/- ikke særlig meget.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-10-06 15:02

Jeg har kun vundet cool cash en gang i mit liv.
(Nok fordi jeg kun har spillet en gang).
Nå…men….
På mit tidligere arbejde blev jeg lokket til at satse 10 kr. på en eller anden kamp.
Hvilken slags kamp og hvad den gik ud på fandt jeg egentlig aldrig ud af.
Nu har jeg aldrig været den, der står først op om morgenen, så da jeg endelig arriverede på arbejde, sad alle de andre og åd rundstykker.
Jeg blev ønsket højlydt TILLYKKE !
JEG HAVDE SGU VUNDET !
Glæden varede dog kort, for jeg blev hurtigt orienteret om, at de enstemmigt havde vedtaget, at jeg skulle give rundstykker for min gevinst og at det var dem de sad og åd.
Jeg kunne nu godt ha’ tænkt mig, at holde pengene i hånden bare et øjeblik.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-06 15:08

Vi kunne også lave en gættekonkurrence:

Hvem er:

BjarneD, invincible, Tecnic, debilo, hutlihut, host_host og blær

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-06 15:14

Svar:

Kandubrugere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-06 15:28

Det bliver da noget af et problem med den nye præmietype.
Jeg anede ikke hvad jeg skulle have brugt præmiedimserne til.
Nu aner jeg ikke hvordan jeg skal bruge min snarlige præmie.

Endnu værre så kan jeg ikke finde ud af i hvilken kategori man skal spørge.
Der er ikke nogen pengepræmiebrugerforslagskategori.
Måske er det krisehjælp og investeringshjælp der bliver behov for.

Eller bare købe rundstykker til Kanduerne.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-10-06 15:55

Tror skisme det er første gang der er nogen som overhovedet har interesseret sig for den premie!! Haha! Men igen, kantanter er nu også lidt mere spændende end det fine vaffeljern de har haft et læs af...
Hmm... Mon det var nogle de fandt på en motorvej som var faldet af en lastbil???
Og hvad med kontanterne.... Er det nogle der er fundet i en forladt Fiat, som (måske) har været flugtkøretøj???

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-10-06 15:57

Ramme tasterne kan jeg heller ikke idag... Har været på kandu-afvænning for længe

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 30-10-06 16:54

Jeg er enig LANGT hen af vejen... afskaf "gave-systemet", og en hel del vil være løst her og nu - men det er jo den nemme løsning Hvorfor gøre noget let, når man nu kan gøre det til noget af det mest komplicerede bla, bla, bla? - så har vi jo heller ikke noget at brokke os over
Hvem af os bukker sig ikke lige ned, og samler noget af det der "tabte/skrammel" op, hvis man var ude og gå en tur? Hovsa der ligger sgu' et vaffeljern, en USB pen, et Surround anlæg (samlet og afprøvet i Uganda) osv. osv. - fuck! lad det ligge, det er ali'veller noget skrammel
Nå men pointen er: Er vi her kun for poænger, eller for sjov?
Mener selv at tilhøre den sidste kategorina, og så er det da lidt sjovt at ku' hjælpe + få en lille "hej med dig gamle jas, long time no see"
Brokke os er vi i hvert tilfælde gode til
Hygge...
Søren

NB: Men det er da fantasiforladt med 500,- dask

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-10-06 18:57

Hvis man vinder 500kr så skal vel skattefar have 230kr.Eller hvad??
alimak

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-10-06 21:38

åh, gambrinus - undskyld , men jeg kom til at grine, så tårerne randt.
din udtryksform slår alle rekorder. hvor ville jeg gerne have set dit ansigtsudtryk midt i alle rundstykkerne.
jeg ville gerne ha' givet en hel kroner eller ovenikøbet månedens præmie for april.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-06 22:25

Tja, et spørgsmål der ikke krævede noget svar, så point går til vedkommende med samme indstilling som jeg selv - og så selvfølgelig et "hej med dig gamle jas, long time no see"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-06 18:15

Selv hello to U
Jow' jow' det er da altid dejligt at være enige
Jeg takker skam for points - bukker dybt... hwa' fan' der ligger sgu' en gammel Kand'usk USB dims og flyder (overvejer at samle den op)
Det kniber lidt med at være aktiv på Kandu (for mit vedkommende), det skyldes nyt job og 117 små fuldstændigt ligegyldige ting, man absolut skal til at sætte sig ind i
Hygge herfra til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-06 18:20

NB. creamygirl... 'det er pokker ta' mig ikke fair - nu sidder jeg med dobbelt halvstik på tungen, efter at ha' prøvet at efterligne dit billede
Fine bisser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-06 17:53

Citat
NB. creamygirl... 'det er pokker ta' mig ikke fair - nu sidder jeg med dobbelt halvstik på tungen, efter at ha' prøvet at efterligne dit billede
Fine bisser

Ups, det må du dælme undskylde clan

Bisserne er hermed, og for din skyld skiftet ud med en sut. Nok lidt mindre skadeligt at forsøge sig med. Må man da gå ud fra

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-11-06 18:31

*LOL *
Du er pokker ta' mig "skrumpet" siden sidst
Nice little one
Søren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-06 19:40

Ja gu er jeg "skrumpet" - The little one fyldte godt i maven