/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ELTAX DVR-555HD 160 GB HD
Fra : Søssan
Vist : 2449 gange
100 point
Dato : 30-10-06 09:03

Hejsa

Ved ikke rigtig om det er det rigtige sted at sætte spørgsmålet ind, men nu prøver jeg.

Nogen der har positive/negative erfaringer med præcis denne DVD med harddisk?

ELTAX DVR-555HD med 160 GB harddisk.

Hilsen
Søssan

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-06 13:46

Var heldig at få en 250 GB til 999,- i et lokalt supermarked for nogle måneder siden. Den optager og afspiller så det er en fornøjelse. Den brænder på +R og -R (i manualen kun +R). Kan kun anbefales, hvis den ikke er for dyr...

For uddybende kommentarer, se her:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6950&PN=1

Godkendelse af svar
Fra : Søssan

Dato : 31-10-06 12:19

Hej Stouenberg

Tak for svaret. Efter at have læst linket tror jeg, at jeg venter til der dukker en op der larmer mindre.Tålmodighed belønner sig.

Venligst Søssan

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-10-06 12:29

Velbekomme Søssan

Det er rigtig at mange har problemer med støj, jeg har været så heldig at få en af de støjfri...