/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Beskyttelse af doc.
Fra : 2100
Vist : 438 gange
30 point
Dato : 24-10-06 21:52

Hvordan er det lige jeg beskytter en word doc. så man ikke kan rette i det, hvis det fremsendes på mail.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 25 point
Dato : 24-10-06 21:56

Menulinien: Funktioner derefter Beskyt dokumentet osv.

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-10-06 21:56

gem som
I funktioner > generelle indstillinger > her er der lidt muligheder:
Office udgave
adgangs kode
skrivebeskyttet kode

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-10-06 22:04

Der var du alligevel hurtigst Moster.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 24-10-06 22:04

Har prøvet nu at beskytte som i skrev, og indsat password. Har sendt den på mail til mig selv.
Jeg kan da stadig slette indhold og indskrive ny tekst. ???????????

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 24-10-06 22:06

OK tror jeg laver den som PDFfil, det virker bedre.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 24-10-06 22:09

Er i godt humør, så du får point selvom jeg ikke fik det til at virke.

Bruger pdf det er bedre.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-10-06 22:09

Har du lavet adgangskode til redigering

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-10-06 22:12

Jamm, tak for'et!

He he, e.c. - jeg ka' sq godt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-10-06 22:14

Kommentar
Fra : dior

Dato : 24-10-06 22:55

Hejsa
Jeg skulle liiige prøve at lege med at skrivebeskytte et Worddokument.Jeg kunne godt videresende det til mig selv,og kunne ikke rette i det,da jeg fik det.Men jeg tror nok det var fordi jeg gemte dokumentet først,og derefter sendte det.
Nu lærte jeg lige lidt af jer,tak for det
Hav en god aften.
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-10-06 22:58

Hvis man er lidt snu og bruger de rigtige hjælpeprogrammer kan man godt rette i en pdf fil selv når den er skrivebeskyttet med kode.
Så lad være med at tro det er en garanti.