/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hjælp plase hvalp søges
Fra : stina26
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 24-10-06 11:55

Hej

Mit navn er christina jeg bor sammen med min forlovet mikkel
Vi er 26 og 28 år. Vi bor i et lejet rækkehus med have til.
Vi bor i en by ved navn Ølby vi har masser af grønne områder hvor vi bor.

vi planlægger at får en sheltie-tæve.Vi vil
gerne forhøre os om der er nolge herinde der skal have hvalpe eller kender nolge . Vi påtænker at
anskaffe os en Sheltie-tævehvalp . Vi vil meget
gerne hører fra jer hvis I til at have hvalpe eller kender nolge. email er clba@mail.dk christima

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-06 12:01

Hunden kan jeg ikke hjælpe dig med, men et godt råd

Skriv ALDRIG din mailadresse på sådanne sider som her - du risikerer den bliver misbrugt....

Velkommen til KANDU

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 24-10-06 12:06

Her er en adresse på en kennel der har Sheltier

www.mianet.dk

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 24-10-06 12:16
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-06 12:34

Hej, Christina. Velkommen til kandu. Hvis det er jeres første hvalp, så hører vi nok mere fra jer. Det vil jeg glæde mig til. --Vi er rigtig mange med stor hundeerfaring her på kandu.

Med alle de links du har fået, så bliver det ikke svært at finde en hvalp. Jeg synes bare, at I måske skulle bruge vinteren til at besøge de forskellige kenneler og hilse på de tæver, der skal have hvalpe tidligt på foråret. Det er sikkert planlagt allerede nu.

For det er nemmest at få en lille hvalp gjort renlig hvis man får den i begyndelsen af sommeren. --Og samtidig får I mulighed for at tænke jer rigtig godt om med hensyn til hvilke voksne hunde I allerbedst kunne lide. ALLE hvalpe er jo dejlige, men det er jo kort tid, de er hvalpe. Så derfor er det godt at hilse på forældredyrene, som hvalpene for det meste kommer til at ligne.

Rigtig, rigtig god fornøjelse..

Annuller spørgsmålet
Fra : stina26

Dato : 24-10-06 17:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål