Medlemsnummer : 254942
Superpoint : 0

Medlemsdato : 23-10-2006
Seneste login : 01-11-2006
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

jeg er en frisk charmende og meget glad udafvendt pige på 26 år.
jeg holder meget af snakke, og lytte til andre menesker. og ikke mindst af alt hjælpe folk som både ældre og unge.

jeg bor i et lejet rækkehus sammen med min kæreste.Til hver-dag går jeg hjemme på grund af at jeg har haft et brud på ryggen for to år siden. min hverdag går med bla andet at svømme, går ture,og mange andre ting en ting er sikkert jeg keder mig aldrig.

i min fritid bruger jeg tid på tid på at svømme 2 gange om ugen,

Iteresser: rejser/sightseeing,flim,biograf, sport. en hyggelig bog med en varm kop kako.
og at sidde foran pc og ikke mindst af alt en god flim i tv.
[s:strumpf]n [s:bouncingstegi] jeg søger både veninder og venner...

kæmpe knuser stinamus