/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
en manual...
Fra : jumbovorre
Vist : 304 gange
50 point
Dato : 02-01-03 14:07

Hej alle...

Jeg har lige fået en gammel fax - triumph-adler fx 620.... Men jeg har brug for en manual.... Er der nogen der kan hjælpe mig...?!

Steffen

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 02-01-03 14:35

Hej Steffen;

Hvis du prøver www.google.com og her søger efter danske sider m. triumph-adler +620 vil du få meget få hits.
I underpunktet Grupper er der en, som efterlyser præcis det samme.
Om han har fået hjælp vides ikke, men du kan da prøve at sende ham en mail og spørge?

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 02-01-03 15:02

Hej Smitty...

Jeg har prøvet google og har også fundet det indlæg, men der er ikke kommet noget svar fra ham, hverken på mail eller i det debatforum han har skrevet i...

Steffen

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 02-01-03 15:27

Hej Steffen;

Rigtig irriterende oplevelse du har haft der. Sjovt som nogle gerne vil have hjælp, men det kniber når de skal hjælpe andre.

Nevermind! Jeg prøver at høre blandt mine bekendte om der er nogle, som har sådan en "djævel" eller ved, hvor der kan skaffes en manual til dyret.

/Smitty

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-01-03 15:54

Du kan købe original sort farve hos http://www.buyink.dk/da/dept_654.html og det kunne da også være at de har en manual, eller kan fremskaffe det. who knows

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 04-01-03 22:25

er der så ikke nogen der evt kan komme ind på deres hjemmeside!?!? Eller i det mindste vise mig hvor den er!?!

HJÆÆÆÆLP

Steffen

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-03 22:43
Kommentar
Fra : herluf

Dato : 11-03-03 22:31

Jeg har manual til triumph-adler FX620i. Kontakt mig på herlufnielsen@ofir.dk