/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CD/DVD-Label
Fra : geu
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 18-10-06 17:41

Jeg har nu lavet nogle DVDér med DVD-Label på, det gik fint og virkede godt. Men nu kan de ikke aflæses. Så nu er der kun og pille de label af igen. For så er der ikke noget problem....

Nogen der har været ude for det??
Og ved hvad der går galt??

Skal siges det var dem alle sammen. og det er TDK DVDér

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 18:09

Du har sat dem på den forkerte side

Er det alm. papirlabels trykt på din printer...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-10-06 18:11

Du sætter dem på den rigtige side. Ik' ?
De skal sidde på den side, der vender op, når du lægger Cd’en i Cd-drevet.
Der kan være problemer, med at labelen bringer Cd'en ud af balance, så den ryster, når den drejer rundt. Labelen skal også sidde rigtigt centreret.
Og et er vel runde labels du bruger. En alm. adresselabel vil bringe Cd'en ud af balance
Lige som et bildæk når det ikke er afbalanceret.
Gambrinus

Kommentar
Fra : geu

Dato : 18-10-06 19:53

Har sat dem på den rigtige side...

Det som undre mig mest er de virkede fint et sykke tid. Se begynte de og hakke og ville ikke læse disk.

Ja det er bare sådan nogle papir label til printer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 22:46

Hvordan har du sat dem på ?

Med fedtede fingre