/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grafisk illustration *LOL*
Fra : creamygirl
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 17-10-06 20:51

En araber gør rede for forskellen på kvindelig og mandlig kommunikation

http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.html

Mon han mener kvinder generelt, eller har han bare været uheldig?! LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-06 21:07

Ja, kvinder fanger tingene hurtigere end mænd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-10-06 21:48

Hvis man ikke tænker, før man taler, si'r man det, man tænker.
Det er kun kvinder, der bli'r solskoldede på tungen.
Kvinder snorker ikke !
Det er bare stemmebåndet, man kan høre, blive spolet tilbage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-06 23:47

Ja, Gambrinus - du trænger til at sove - du vrøvler

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-10-06 00:11

Ja, gu' trænger jeg til at
Jeg har lavet en elektronhjerne, tre cyklet og ryddet op i garagen i dag.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-06 12:20

og der var ikke engang nogen blandt hans publikum, som grinede.... hvilket fortæller os, at de sikkert alle var mænd....

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-10-06 12:21

"Klogskabens fordel består i at man kan spille dum. Det modsatte er der imod langt vanskeligere"

Citat af Tucholsky

Spiller de bare dumme kvinderne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 13:03

Tjah.....

Står man på en tankstation og ser hjælpeløs ud med motorhjælmen oppe, kommer samtlige mænd fluks til hjælp.

Kan du derimod selv ordne benzin, luft, olie osv, glor de som om, man er den første kvinde, der har vovet sig ind på tanken.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-06 19:12

Ret morsomt. Gad vide om den der strik han har rundt om knolden for at fastholde viskestykket strammer lidt rigeligt. Man skulle dæleme tro det. Men jeg tror faktisk han oprigtigt selv tror på det. De der kamelklappere har jo i årevis demonstreret deres kvindesyn, så det kommer da ikke som en overraskelse.

Men det er da lidt sjovt. Prøv at give en pige arbejdstøj på, og luk hende ind på en byggeplads. SÅ oplever man at håndværkere kan være ret så galante og hjælpsomme. Antog for en del år siden en "pige-montør" og hvad hun ikke slap af sted med, var sgu ikke småting. Ligeledes er de kvindelige projektledere jeg har haft, ligeledes kommet af sted med ting, vi mænd ikke var sluppet godt fra.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 19:31

Hurra for den lille forskel!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 02-11-06 00:44

Tak for svaret karenD.