/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Retro radioer
Fra : mapse
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 17-10-06 19:54

Ved ikke lige om det er her jeg skal stille spørgsmålet .... men kan ikke rigtigt finde en kategori der passer

Jeg har (desværre arvet nogle rigtig gamle radioer, og ville enormt gerne ha' dem vurderet. Jeg fik at vide, at der skulle findes en forretning i Ndr. Frihavnsgade der skulle sælge gamle radioer, men jeg kan bare ikke finde noget som helst på ham. Jo, på google kan jeg se at TV Lorry engang havde noget fra en butik der hed Oldies derinde fra, men det telefonnr. der er til butikken tilhører en helt anden mand. Er der nogen af jer der ved noget om - om der enten har været en butik derinde - om der stadig er en butik derinde, eller om der er et andet sted, hvor der er nogen der kunne tænkes at være interesseret i at kigge på/vurdere - og evt. købe radioerne.

KH Mapse

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-10-06 20:07

Hellooo Mapse..
Du kan evt. kontakte Bruun Rasmussen.
Held og lykke med det
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-10-06 20:09
Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-10-06 20:12
Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 210 point
Dato : 17-10-06 20:17

Ups..Det var ikke meningen jeg ville sende to gange.Men det sker tit at jeg får den besked at siden kan ikke vises"..Og så er det ikke hver gang,at det kommer frem det jeg har skrevet...Men det gjorde det så denne gang alligevel

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-10-06 09:32
Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-10-06 21:29

Hey Mapse.
Fandt du ud af noget?
Hej fra dior

Godkendelse af svar
Fra : mapse

Dato : 19-10-06 22:31

Hej Dior - tak for svaret - jeg vil prøve at kontakte dem. Jeg har ikke fundet ud af noget endnu - men får forhåbentlig snart gjort noget ved det. Det var min far der døde - og efterlod sig alle de radioer, så lige nu slikker jeg bare sår - og kommer lidt op til overfladen engang imellem - men tak for svaret - jeg vil helt klart prøve det.

Også tak til dig PVE - helt klart også værd at prøve .

Desværre kan der jo kun gi's point til en af jer - men tak for hjælpen til jer begge.

KH Mapse

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-10-06 22:42

Ikke noget at takke for.Prøver at hjælpe lidt dér hvor jeg kan
Det gør mig ondt for dig at høre din far er død.Den slags tager tid at komme sig over...
Det er hårdt at miste nogen man har holdt af.
Jeg er glad for de point du gav mig,især fordi det er første gang det er sket for migDem vil jeg så selv dele ud af når jeg får et problem.Og tro mig,dem har jeg mange af lige pt.!Altså ikke point,men problemer med min pc..
Men jeg venter et par dage med at stille mine spørgsmål,for har fødselsdag i morgen,og så er der jo lidt der skal forberedes..
Håber du finder ud af det med radioerne.Jeg krydser fingre for dig!
Mange hilsener og tanker fra dior.