/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tilgivelse - du er fuld
Fra : Teil
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 15-10-06 07:53

Slet alle blacklistede dem har du mange af.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-10-06 08:40

hva snakker du om.. tar du stoffer??

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-06 08:48

Fuld.... LOOL Det er vist bare fornavnet, men det gir. stof til eftertanke at se, hvor godt (men ikke overraskende) nogle Kandubrugere alligevel kommunikerer med idioten.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-10-06 09:32

Kan man blive sat lidt ind i begivenhederne?
Jeg er af dén opfattelse, at det er et officielt forum, men jeg kan ikke liiiiiiige få øje på det "officielle"

Help me

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 09:50
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 09:51

PS

Du mener vel offentligt og ikke officielt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-10-06 09:54

Jo jo Klumme

Godt du véd hvad jeg mener

Det er jo lidt halv morgen endnu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 09:54

Selv om det til en hvis grad er det samme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 09:56

hi hi

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 15-10-06 10:42

Slet alle blacklistede dem har du mange af. Ja det skal jeg nok gøre så min søde ven.

Men jeg har nu ikke så mange, som du tror.

Forsat en god efterår og dag.

Ps. Der er godt nok langt tid, til at du lige kan få dig en lille morfar på sofanen, sammen med moster Gertrud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-06 10:43

Teil -> Hvilket endnu engang i mine øjne bekræfter at blacklist funktionen intet har at gøre i et offentligt forum! En sådan funktion gør ordet 'fri debat' til en illusion. Hvorfor man egentlig lige så godt kunne nedlægge dette board, som ellers bryster sig af at være en informationsbase, som bygger på vidensdeling.

Deling med få udvalgte ...åbenbart

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-06 11:45

Alle dem jeg blacklistede i et spørgsmål er malet hvide igen.
Citat
Liste over de brugere som ikke må kommentere dine indlæg side : 0 af 0
--------------------------------------------------------------------------------
Du har ingen blacklistet brugere registreret

Ps. Molokyle - har du været ovre i din CSS kategori og kigge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 12:44

Ret beset kan man jo sagtens dele viden med nogen, samtidig med at man frabeder sig andres deltagelse (blackliste) og hvad den der "sofusknaldikysen" angår, er der åbenlyst ikke noget at dele ud af, så det er da komplet ligegyldigt at være BL af den.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-10-06 12:58

Det kan da umuligt være 'ligegyldigt'?

Hvis det var så ligegyldigt om man er blacklistet eller ej, hos Sofus, så ville 'den' vel ikke få så meget opmærksomhed? Oven i købet sin helt egen tråd

gnæk gnæk fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 13:05

Det har da ikke nødvendigvis en dyt med hinanden at gøre.

Normalt fungerende brugere kan da sagtens diskutere en dysfunktioneret alkoholikers måde at gebærde sig på, og samtidig betragte torskens blacklistning som ligegyldig.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 15-10-06 13:11

Nå I hygger jer nok herinde på sådan en herlig søndag, solen skinner fra en sky fri himmel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 13:18

Ak ja AK ja.... man kan jo have så mange opfattelser af sig selv, så man blir nødt til at have mere end en profil for at tilgodese "alles" synspunkter LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-06 13:19

Men så skal man jo passe på, at man ikke kommer til at BL sig selv LOOOOOOOOOOOL

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 04-11-06 12:48

Tak for svaret Klumme.