/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler Protect.dll filen.
Fra : Bifkim
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 14-10-06 17:26

Hej

Jeg fået en problem med at når jeg skulle køre et spil så skriver den at den ikke kunne finde protect.dll men at problemet muligvis kan løses ved installere programmet igen.

Men jeg har prøvet at installeret det igen men den skriver det samme igen så jeg er lidt lost nu så
jeg ville blive rigtigt urtrolig glad hvis der var nogle der kunne hjælpe mig med mit problem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 17:34

er det et cracked spil, for så vidt jeg ved så er filen protect.dll en fil der beskytter imod crack.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 17:35
Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-10-06 17:35

Hejsa
Har du prøvet at afinstallere det først,og så installere det på ny?Det kan måske hjælpe.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 17:36

http://www.softaward.com/919.html

ja jeg siger ingenting

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 17:37

Ja prøv at afintallere det hele og søg inde i regedit efter rester af det og prøv så forfra

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 14-10-06 18:34

Hej

Ja det var spillet den var gal med.
Jeg prøvet igen og slette det og indstaller det også virkede det.

Mange tak for hjælpen, jeg har ikke så meget forstand på de der dll filer så jeg ville heller lige spørge en det vidste mere om det, men nu ved jeg ikke hvem jeg skal give de point til.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-10-06 08:34

Det skal du ikke spekulere for meget på. Det vigtigste var jo at du fik dit spil til at køre. Det er jo netop for at hjælpe at vi sidder her foran skærmen.

Held og lykke med spillet.