/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner/sms
Fra : dior
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 14-10-06 09:31

Godformiddag
Jeg har fået tilsendt en ringetone som jeg vil bruge,når jeg modtager en sms.Men jeg véd ikke hvordan jeg skal gøre så det virker.Det er en Nokia N80 jeg har.Jeg kan godt finde ud af hvordan jeg ellers bruger ringetoner når telefonen ringer.Måske kan det slet ikke lade sig gøre.
Venter spændt på et svar.Gerne fra én der selv har samme telefon
Hej fra dior.

Accepteret svar
Fra : MacMadsen

Modtaget 50 point
Dato : 14-10-06 11:32

Hejsa
Du skal gå ind i "værktøjer" -> "profiler" -> her skal du vælge den profil som du vil konfigurere (sikkert normal, som er den der bruges hvis ikke andet er valgt) -> "tilpas" -> "signal ved besked" -> (i denne menu skulle der være en mulighed der hedder "ringetone") -> "åbn galleri" -> og vælg derefter den mappe hvor filen ligger -> vælg filen.

Så skulle det virke.
Ellers må du vende tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 14-10-06 11:59

Tak for svaret MacMadsen.
Det var en rigtig god forklaring.Tusind tak skal du have.Og det virker!Selv jeg kunne finde ud af det.Du må have en ekstra god weekend.
Mange hilsener fra dior

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 14-10-06 12:05

Jamen selv tak da.

Og du må også have en rigtig god weekend når nu din telefon virker som den skal

Mvh
MacMadsen