/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Point Miritdk og Gambrinus
Fra : Fijala
Vist : 542 gange
300 point
Dato : 13-10-06 17:41

Nu har jeg siddet og læst jeres fælles indlæg til hinanden om at modtage point og der er virkelig en sjov griner.

Lad os nu se hvem der kommer først her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 17:43

Det gør jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 17:45

Altså hvis der er noget der er sjovt, må du godt lige give linket her, så jeg kan grine med

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-06 18:00

Jeg ved faktisk ikke hvad det er de har haft gang i for det gad jeg ikke at kigge efter m3en de er ude på at give hinanden point. Den ene måske mere "nærig" end den anden. Linket må i lede efter.
refi jeg vil være meget tilbøjlig til at give dig point for du var jo hurtigst, men lad mig nu lige se hvad der sker.

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 13-10-06 18:01

Der er slet ikke noget at grine af !
Det efter sin hedengang så berømte geni (Må vi håbe) Gambrinus blev røvrendt endnu engang.
Han tog det dog som altid med oprejst pande og blev ikke sur, kun lidt skuffet.
At der derefter blev tilbudt ham judas- point, som han ikke vil tage imod (Medens andre ser på det) vidner bare om hans uinskrænkede beskedenhed.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-06 18:02
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-06 18:05

Jeg giver gladeligt point ud til dem som kommer med gode og brugbare svar og som er ligeglade med point ræset eller som bare er med fordi det er efterhånden er en livsstil at komme med brugbare svar på spørgsmål om hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 18:12

Jamen jeg er da ligeglad med pointræset (den dims jeg fik for flere år siden kan alligevel ikke bruges til noget)

Og kommer da ALTID med brugbare svar (selvom spørgeren ikke altid kan se det )

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 13-10-06 18:14

Jeg vil dog lige tilføje, at Gambrinus altså ikke har nogle synlige handicaps.
(Man kan dog altid kende ham på spændetrøjen).
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 18:29

Py ha - sikken en trussel, lunken leverpostej, smidt lige i sylten, havde det så bare været chokolade

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 20:28

Jammen gambrinus er da kommet ind i tråden. Med fuld fart endda.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-06 07:24

Mon gambrinus eller miritdk ikke dukker op "personligt" her i tråden.

Jeg havde da håbet på at de nu ville smide alt hvad de havde i hænderne for at deltage i denne sigende tråd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-06 14:15

Det kan være Gambrinus starter sin spagettikoger i stedet for - og kommer ind i tråden.

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 14-10-06 14:27

Gambrinus har altså ikke tid i dag.
Nu SKAL han ta' sig sammen til at få samlet den karvestok til Lone.
Den Røde Baronesse
(Han ku' også trænge til et bad).

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 18:37

Den_Roede_Baronesse

kan du ikke lige praje Gambrinus og sige han skal hente sine point

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-10-06 18:53

Citat
(Han ku' også trænge til et bad).

Så kan jeg bedre forstå det...........
..............................det er altså ikke spørgsmålet, der er ved at være for gammelt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 19:09

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 300 point
Dato : 26-10-06 20:40

Hvem kommer og vasker mg på ryggen ?
orry jeg har spllllllllllllllllllllllllllllllldt Whsky mn staveplade for et par ger sen.
Såm har jeg gvet en et orgentlgt oss kontaktrens.
Nu går eeeeeeet a helt b galt.
Gambrns

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 22:24

Simpelthen det mest geniale svar jeg har fået længe