/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fleurss
Fra : ans
Vist : 625 gange
10 point
Dato : 13-10-06 12:55

Du kan skrive med mig her

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 13-10-06 13:00

Nå - osse dig

Det er efterhånden kommet på mode med disse intetsigende "private indlæg"

De må jo kede sig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:07

Nå også jer hun og en mere startede allerede for en uge siden , ikke altid smart med de tændte pc'ere i skoletiden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 13:12

Så er jeg ikke alene

Med mindre det er Jer, der sender de PB

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:20

Næ nej, jeg har også haft fornøjelsen af en christopher --cc--, fleurss siger hun er 12 år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 13:26

Det med at fleurss er 12 år, den tror jeg godt nok ikke på. At det også skulle være en "hun" det er jo ikke bevist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 13:27

Der er flere - ingen nævnt ingen glemt.....

De er alle rimelige nye brugere og har ikke deltaget i noget som helst andet...

Rimeligt irriterende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:30

Næææ man kan jo ikke vide noget som helst, men noget af det første jeg blev spurgt om, var om der var et chatroom, så lige på det punkt tror jeg nu mere det er et barn??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:31

Jeg tog fleurss for at være en pige, hvor mange drenge ville kalde sig for blomst??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 13:32

fleurss har "deltaget" i dette spørgsmål med en enkelt kommentar

http://www.kandu.dk/Spg94592.aspx#1027075

http://www.kandu.dk/Spg94592.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 13:35

Jeg tror nu ikke, det er et barn, men jeg kan jo tage fejl.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 13:41

Det er jo netop også intetsigende kommentarer der ikke har noget med spørgsmålet at gøre men blot er sat i for at skabe en eller anden form for opmærksomhed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:43

Jeg har lige kikket på de private indlæg jeg fik, jeg kan nu også godt blive i tvivl om personens alder, for jeg kan da se, at der både er kommet billede på ikonet, der er brugt ikoner i teksten, og citat.. meget godt klaret af en nybegyndere, men de unge er nu lærernemme, så skal vi ikke bare
blive enige om, at det er en barnlig sjæl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 13:47

Det er måske en "barnlig" sjæl, som er lærenem

Men jeg tror nu der ligger øvelse bag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 23:52

Det er sikkert bare en "kendt" profil, der i mangel af opmærksomhed forsøger en alternativ måde at finde sig en penneven på

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-11-06 16:58

Tak for svaret refi.

Jeg har ikke hørt til fleurss siden da